5. TEPKİ

311 12 6
                                    

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

KONU : Evlenme Teklifi 💍

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

KİM NAMJOON (RM)

Seni yemeğe çıkarmak istediğini söylediğinde bu kadar harika bir yere götüreceğini hiç tahmin etmemiştin. Tam denizin karşısında sessiz bir restorana getirmişti seni. Sessiz ama büyüleyiciydi.

-Kalkalım mı artık? (Namjoon)

-Tamam bebeğim.

El ele tutuşup arabanıza doğru yürüyordunuz.

-Ee şimdi nereye gidiyoruz?

-Siz nereye gitmek istersiniz Y/N hanım?

-Hiiç fark etmez. Seninle olayım yeter bana.

-Peki o zaman seni bir yere götüreceğim.

Güzel bir müzikle yola koyuldunuz. Yaklaşık yarım saat sonra durdunuz.

-Burası ne kadar güzel bir yer böyle.

-Evet ama senin kadar güzel değil.

Utanmıştın. Bugün çok romantikti. Sadece ona güzelce gülümseyebilmiştin.

-Hadi, inelim.

Arabanın önüne oturmuştunuz. Manzara gerçekten çok güzeldi. Tam denizin karşısında bir tane köprü vardı ve yanında rengarenk ışıklar yanıyordu. Hava karanlıktı. Yıldızlar parlıyordu ama sizin aşkınızın yanında sönük kalıyordu.

-Joon burası gerçekten harika.

-Seni çok seviyorum, biliyorsun değil mi?

-Biliyorum bebeğim. Bende seni seviyorum.

-Bu çok zor...

-Zor olan ne Joon?

Bir anda ayağa kalktı. Endişe ile sende ayağa kalktın.

-Ne oluyor Namjoon?

-Sevgilim...

-?

-Seni çok seviyorum. Seni ilk gördüğümdeki heyecan, ilk sarıldığımdaki, ilk öptüğümdeki, ilk buluşmamızdaki, seninle olduğumda her yerde ve her andaki heyecanım hiç azalmadı. Sana olan sevgim, aşkım gün geçtikçe arttı. Artık dayanamıyorum. Her saat her dakika hatta her saniye seninle olmak istiyorum. Her sabah senin sesinle, o güzel yüzünle uyanmak istiyorum. Beni kendine çok alıştırdın. Sana o kadar çok bağlandım ki, bundan korkmaya başladım. Komik biliyorum ama seni öperken bile incitmekten korkuyorum. Anla işte seni çok seviyorum...

-Namjoon?

Gözlerin dolmuştu hatta yaşlar akmaya başlamıştı bile. Bu bir ayrılık konuşması mıydı? Sebebi neydi? Madem bu kadar çok seviyor, neden ayrılmak istiyordu ki? Sen tam bunları düşünürken birden diz çöktü ve harika bir yüzük uzattı sana. Ah ne salaksın! Bu adam sana deli gibi aşıkken nasıl ayrılmak istediğini düşünebildin ki? Ellerinle ağzını kapattın. Yaşlar çok hızlı akmaya başladı. Titrek bir sesle tekrar adını söyledin :

-Namjoon...

-Benimle evlenir misin Y/N?

Ne cevap vermeyi düşünüyordun ki? Çok güzel değil miydi? Böyle bir manzara, böylesine muhteşem sözler, karşındaki bu adam, bu aşk...

-Evet!

Demenle birlikte seni kucaklamıştı. Kahkahalar, sevinç çığlıkları, ikinizde çok mutluydunuz. Sonra yüzüne baktı. Sanki bir daha göremeyecekmiş gibi yüzünün her bir ayrıntısına tek tek baktı, ezberledi. Sonra gözleri dudaklarına kaydı.

BTS TEPKİ KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin