(ÜYELERDEN BİRİ İLE SEVGİLİ, EVLİ, ARKADAŞ YA DA BUNUN GİBİ BİR ŞEY İSEK BELİRTİRİM AMA BİASIMIZ DİYE YAZACAĞIM. BİZE DE Y/N DİYECEĞİM.)
KONU : Biasımız bize aşık (tabi bizde ona aşığız) bir davette başka bir adam bizi dansa kaldırıyor biasımız bunu görüyor ve kıskanıyor. Dansımız bittiğinde biasımız bizi slow bir şarkıda dansa kaldırıyor ve orada aşkını itiraf ediyor.
* BAZEN KONUDAN BİRAZ FARKLI YAZABİLİRİM VEYA KONUDAN BİRAZ SAPABİLİRİM HABERİNİZ OLSUN :) *
KİM NAMJOON (RM)
Seni dansa kaldırdığında çok sevinmiştin ama ona gülümsediğinde o sana sadece bakmıştı. Dans edeceğiniz zaman ellerini direkt beline koymuştu ve sıkıca tutuyordu. Sende ellerini boynuna dolamıştın ve çok heyecanlanmıştın. Anlamıştın kıskanmıştı ve çok sinirliydi. Yine de onu biraz kaşımak istemiştin.
- Hey neyin var?
- Yok bir şey.
- Var var.
- SANA YOK DEDİM YA!
Onun kızdığını biliyordun ama bu kadar yükseleceğini tahmin edememiştin.
- Peki.
Dedin, yüzün düşmüştü. Sonra Rm'in boynundan ellerini indirdin. Tam arkanı dönüp gidecekken Rm kolundan tutup seni kendine çekti ve öptü.
- Sakın bir daha bunu yapma.
Deyince neyi kastettiğini anlamıştın ama salağa yatıyordun.
- Sen beni öptün hatırlatırım.
Dedin ciddi bir şekilde. O ise buna güldü.
- Seni seviyorum y/n ve seni her şeyden kıskanıyorum. O adamın senin beline ellerini götürdüğünde o ellerini...
Lafını bitirmeden onun dudaklarına yapıştın çünkü devam etmesine izin verseydin sonu kötü bitecekti. Dudaklarınız ayrıldığında sadece şunu söyledin :
- Bende seni seviyorum sevgilim.
KİM SEOKJİN (JİN)
İki saattir adamın seni ahtapot gibi tutmasını bacaklarını yere vurarak izliyordu. Sonunda dayanamadı ve yanınıza geldi (yaw diğer üyeler tutsanıza adamı olay çıkacak ksbxjsbksbs)
- Ee affedersiniz sevgilimle dans etmek istiyorum acaba izniniz olur mu, acaba sevgilimden o ellerinizi (adamın ellerini gösterirken elleri sinirden titriyordu) çekebilir misiniz hani sonuçta benim sevgilim ya HANİ! (bunları söylerken yüzü kızarmış ve hızlı hızlı konuşuyordu)
Artık duruma el koyman gerekiyordu.
- Ee tamam sevgilim gel dans edelim.
Jin'i elinden tutup adamdan biraz uzaklaştırdın adama arkanı dönüp baktığında adam da anlayışla başını eğdi. Jin ile dans ederken sürekli sana dik dik bakıyordu en sonunda kendini tutamayıp kahkaha attın.
- Sen beni mi kıskandın Jin?
- Yoo hayır ne alakası var?
- Tamam ben yanlış anlamışım o zaman.
- Neyi?
- Beni sevdiğin için kıskandığını sanmıştım.
- Seni mi seviyormuşum hıh ne alakası var canım üyeler dedi git kurtar y/n'yi diye.
- Ama ben seni seviyorum.
- Ben de seni, d-dur bi dakika yanlışlıkla söyledim, sen öyle söyleyince d-direk öyle çıktı ağzımdan. (telaşlandı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ KİTABI
FanfictionMerhaba, ben Açelya. BTS tepki kitabı yazıyorum. Umarım beğenirsiniz.