Konsey toplanmıştı. Bence geç bile kalmışlardı.Bana göre ilk savaş denetleyicisi geri dönmediğinde toplanmaları gerekiyordu.Ama yapmamışlardı.Kendi istekleriyle dönmediklerini düşündüler.Sonunda ,Kraliçe Felicity de dönmeyince,Kral bir şeyler yapmak adına konseyi topladı.
Toplantı salonunda gözlerim ablamı arıyordu. O genç neslin lideriydi.Eğer bir savaş olursa o gidecekti.Artık pek denetleyici kalmamıştı.Çoğu gitti ve dönmedi.Kalanlarda yaşlı ve çocuktu.Ancak genç nesil tukenirse onlara ihtiyaç duyulacaktı.
Ablam Mihrisu'yu bulduğumda sandalyesinde oturmuş bekliyordu.Dalgın ve düşünceliydi.Belki de korkuyordu.Sıranın ona geldiğinin farkındaydı.
Kral Hector,konuşma yapacağını belirterek öksürdü.Herkes pür dikkat onu dinlemek için yerlerine geçiyordu.Ablam denetleyicilerin masasındaydı.Ben de oraya oturmak için yöneldigimde halkın bakışları arasında ezilmiştim.Hangi masaya gidicektim ki?.Koruyucu melek değildim, Savaş denetleyicisi değildim.Normal bir melek bile sayılmıyordum.Yinede meleklerin masasına gidip en arkaya oturdum.En azından buradan daha az rahatsız edilecektim.
Neyse ki çok geçmeden Kral Hector konuşmasına başladı.
"Biliyoruz ki karım Felicty, Troller ve Elflerin Savaşı'nı denetlemeye gideli 1 yıl oldu.Benim için bu 1 yılın her günü çok kötüydü.Bir kral olarak artık bir şeyler yapılmasına karar verdim.Artık tahminler üzerine hareket etmek istemiyoruz.Konseyi topladım.Bunun için ne yapılabilir diye düşünüp planlar yaptık." Dedikten sonra ablam Mihrisu'ya bakarak gülümsedi.Lanet olsun.Kral ablamı kalkanın dışına gönderecekti.
"Evet,Mihrisu tabi olduğu sınavlardan başarıyla geçmiş bir savaş denetleyicimiz.Bu görevi ona vermek konusunda başta tereddütlüydük.Lakin denetleyicilerimiz oldukça azaldı.Mihrisu genç neslin lideri olduğu için ona bu görevi veriyorum.Mihrisu nelerin olup nelerin bittiğini öğrenmek için kalkanın dışına gönderilecektir!" Der demez annem ve babama baktım.Gözlerinde şaşkınlık ve endişeden başka birşey yoktu.Bu daha da hiddetlenmeme sebep oldu.'Hayır!ablam hiç bir yere gitmeyecek
Kral Hector.'diyerek ayağa kalktım.Bakışlar altında ezilmek umrumda değildi.Kral ufak şaşkınlığının ardından bir adım öne gelerek bana bağırdı:''Sen! Belirsiz,bu ülkenin kralına karşı mı geliyorsun? '' dedi.Bulunduğum yerden kalktım ve krala doğru yürümeye başladım.Bende herkes gibi iyi ve başarılıydım.Hatta herkesten fazlasıydım.
''Hayır,size karşı gelmiyorum.Ablam genç neslin lideri olabilir lakin o bir denetleyici.Savaş olmadan onu kalkanın dışına göndermek,ölüme göndermektir'' dedim.Halkın beni haklı bulduğu ortadaydı.Kral bu duruma bozuldu.Umursamadan devam ettim:
''Bir denetleyicinin savaş olmadan güçlerini kullanması imkansız.Koruyucu melekleri gönderin'' dememle Kral:
''Yeter!''diye kükredi.''Bir belirsizden akıl alacak değilim.Baban ve annen olmasaydı seni bu ülkede bir dakika bile tutmazdım.''dedi.Kalbim kırılmıştı.Bende onlardandım.Sadece biraz farklıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Savaş Denetleyicisi
Fantasía#Bizlere Savaş Denetleyicisi deniliyor...En azından denetleyici olanlara. Eskiden halkım olan Savaş meleklerine saygı duyulurdu.Gittiğimiz her yere adaleti götürebilirdik. Peki şimdi ne mi oldu? #AVLANIYORUZ!