Nasıl bunu yaparsınız?!

398 12 1
                                    

Ayrılık günü..

Okuldan eve gidiyordum. Aklımda binlerce soru vardı. Anıl ve asya neden bir suçları varmış gibi davranıyodu? Üstelik ne zaman onlara ihtiyacım olsa ikiside ortalıkta gözükmüyodu. Bu durum yüzünden kafamı bir türlü toplayamıyodum. Ama bu sorunu çözmeye niyetliyim. Er yada geç neler olduğunu öğrenmeliyim. Ben bunları düşünürken anılın kendi evini çoktan geçtiğini gördüm. fırsat bu fırsat diyerek onu takip etmeye başladım. içim içimi yiyordu. arayıp ne yaptığını sordum. evde olduğunu söyledi. bana yalan söyledi. aşırı sinirlenmiştim. sonunda biryerde durdu. bir cafeye giriyodu. bende ondan hemen sonra girdim. arkalarda biryere geçti. bende masaya oturup saklanmaya başladım..

5 dk sonra..

5dk sonra bi kız onun yanına doğru gelmeye başladı. tam olarak görünm- İNANAMIYORUM!!! Bu gelen Asya! Şimdi neden beni oyaladıkları anlaşıldı. kalbime bir bıçak saplanmış gibi hissediyordum. sarıldıklarını da görünce daha fazla dayanamayıp yanlarına gittim.
-siz bana bunu nasıl yaparsınız?!
-b-beren..
-sus ve dinle! Ben seni sevmiştim. Sana kalbimi verdim. şimdi nasıl olurda beni asyayla aldatırsın?!
-beren ben açıklayabilirim..
-sen hiç konuşma asya. ben seni öz kardeşim gibi görmüştüm. ama sen bunca aydır beni oyaladın acı çektirdin. bidaha yüzünüzü görmek istemiyorum. sizden nefret ediyorum!!
Konuşurken sanki kalbimdeki bıçağı döndürüyordum. kalbim çok acıyordu. ağlayarak ordan uzaklaştım. bunun hesabını size çok kötü ödeticem. aklımda sinsice bir plan vardı. asyanın bir kötülüğünü bulup bunu anıla ispatlayacaktım. ben üzüldüm. sıra sizde...

Arkadaşlar bu ilk hikayem. umarım beğenmişsinizdir. yazım hataları olabilir kusura bakmayınn. :))

İhanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin