Chapter 7.

133 13 4
                                    

-Tai kodėl žiūri į mane visą laiką?
-Šiaip.
Staiga mano telefonas suskambėjo.
-Klausau.
-Labas, Andrea.-Tarė balsas.
-Kas čia kalba?
-Monty.-O Dieve! Čia mano vaikinas!-Žinau, kad mes buvom susipykę, bet aš norėjau atisprašyti, o tavo teta pasakė, kad tu išvažiavusi.
-Aš...-Nebežinojau atsakymo.
-Ta mergina... Aš buvau girtas... Ir...-Tęsė.
-Žinai ką? Ant kiek turi būti girtas, kad išduotum savo merginą, su kuria draugavai 2 metus.-Niall pasisuko į mane į pažiūrėjo keistu žvilgnsiu.
-Andrea... Aš labai apgailestauju.
-Žinok, aš irgi vakar buvau girta ir buvo labai seksuolus vaikinas, bet aš negriuvau su juo į lovą, nors galėjau, nes aš nebeturiu vaikino.-Pabrėžiau žodį 'vaikino'.
Niall nusišypsojo. Aš jam trenkiau per pakaušį.
-Auč.-Sušuko.
-O kas čia dar yra?-Susimėtė Monty.
-Tas pats vaikinas. Manau kai dabar išsiaiškinau, eisiu su juo į lovą, nes aš žinau, kad sugulei su ta pačia kale antrą kartą. Bet nebuvai girtas.
-Palau...-Jis nespėjo pabaigti, nes padėjau ragelį.
-Tai aš tau seksuolus?-Nusišypsojo jis.
Aš nusijuokiau.
-Ir eisi su manim į lovą?-Jo šypsena padidėjo.
-Jei nežinojai, mano koja traumuota.-Nusijuokiau.
-Bet eitum?
-Eik, kvaileli, valgyt atnešk.
-Bučkis,-papūtė lūpytės prie mano veido.
-Nebejuokauk.
-Taigi tau patinka taip pat.
Teisybė.
-Nu gerai.
Pabučiavau jam į lūpas, bet jis užtesė bučinį. Krimstelėjo mano lūpą ir prašė leidimo įeiti. Aš sutikau. Jo liežuvis pynėsi su manuoju, bet laimėjo jis. Po kelių sekundžių atsitraukėm.
-Pabaigsim,-nusijuokiau.
-Negaliu laukti, tu man taip patinkiiii,-uždainavo jis. Aš pradėjau juoktis.
-Kada grįš visi kiti?-Pasigedau.
-Jie mieste,-pažiūrėjo į laikrodį.-Turėtų grįšti už 20 minučių.
-Užsisakom picą?
-Gal tūsiuką surengiam?
-Maniau, nebepasiūlysi. Važiuok maisto ir alchoholio. Aš užsakysiu picas.
-Gerai! Varau, -pribėgo ir išsikovojo dar vieną bučinį.
Surinkau picerijos numerį ir užsakiau 4 šeimynines picas.
Už 15 minučių grįžo visa chebra su picom.
-Am, Andrea? Kažkas užsakė keturias šeimynines picas? Jūsų darbas?-Nesuprato Zayn.
-Rengiam tūsą!

***

Pabudau su skaudančia galva...

--Tai va, bandžiau sukurti dar vieną dalį ir norėčiau nuomonių : ko per daug ir įdėjų! Labai prašau!

Life is lifeWhere stories live. Discover now