-Bet man skauda koją labai...
Niall mane paėmė kaip vakar, "nuotakos" poza ir nunešė ant sofos. Danielle paskambino daktarui, jis atvažiavo po 10 minučių. Apžiūrėjo koją ir pasakė, kad gan stipriai pasitempiau. Uždėjo tvarstį ir likau gulėti. Eleonora ėjo atnešti ledo, o Zayn su Perrie man pagalvių ir maisto. Turėsiu gulėti ramybėj kokias 3 dienas. El atnešė 4 ledo maišus ir pridėjo prie kojos. Iš apačios, šonų ir viršaus. Sucypiau.
-K-k-kaip š-š-š-šąla...
-Nemyžk į kelnes,-kumštelėjo Liam.
Aš gulėjau per visą sofą, tad Niall atsisėdo šalia manęs, bet ant žemės, o kiti ant kitos sofos. Pasijungėm filmą "Love, Rosie". Zayn su Perrie po 15 minučių atnešė maistą. Ką jie ten taip ilgai darė? Maistui atnešti užtrukt daugiausiai 5 minutės. Perrie šypsojosi, o Zayn tvarkėsi plaukus. Supratau... Po filmo nebuvo ką veikt, tad pasiėmiau Cosmopolitan ir varčiau. Jau 5 pm, lauke šviesu, šilta, o aš turiu čia sedėt... Apsižvalgiau, ar nieko nėra ir atsistojusi bandžiau eiti, bet suklykiau iš skausmo. Kažkaip tuoj pat už manęs atsidūrė Niall, kodėl jis manimi taip rūpinasi?
-Kur susiruošei?
-Į lauką noriu!
Ir... vėl. Paėmė mane į rankas ir nunešė į sodą, čia paguldė ant hamako, ir atnešė guminukų.
-Sustorėsi,-tarė man kai norėjau paimti.
Trenkiau jam į petį ir pagriebiau guminukus. Dėja, nesekmingai. Guminukai išsibarstė ant žemės.
-Oh, kokia tu protinga!
-Nu netyčia,-apsimečiau nekalta.
-Atnešiu du pakelius.-Atsikėlė ir nuėjo.
-Ir atsigerti!-Sušukau jam.
Jis grįžo su dviem pakeliais guminukų ir 2 Dlight buteliais. Atkimšo ir padavė man. Atsidarėm guminukų pakelius ir valgėm.
-Ei, guminukai skirtingi! Aš noriu to!
Jis prikišo man prie lūpų guminuką, aš atsikandau ir ji kitą guminuko pusę įsikišo sau į burną. Staiga...
YOU ARE READING
Life is life
RomancePromo. Maniau, mano gyvenimas tobulas. Vaikinas. Draugai. Pinigai. Vakarėliai. Bet vieną dieną mano gyvenimas pasikeitė. Mirė mano mama. Tiesiog. Niekas niekada neištyrė nuo ko ji numirė. Mano tėtis palūžo. Vieną dieną, kai grįžau iš mokyklos radau...