Įsėdau į automobilį ir išsiėmiau ausinukus. Pasileidau savo grojaraštį. Grojo Maroon - Animals. Klausiausi dainų ir žiūrėjau per langą. Po valandėlės pamačiau oro uosto tvorą. Išsiėmiau ausinukus ir įsidėjau į lagaminą. Sustojus, Victoria davė 5 svarus kažko nusipirkti. Nuo tokio jos poelgio apstulbau.
-Na, sekmės tau, greičiau grįšk.-Susigraudino. Vos nepradėjau juoktis. Meilinasi matai, kad grįščiau ir daryčiau už ją visus darbus. Ha. Pagaliau. Nieko nelaukus atsisveikinau ir išlipau. Nuėjau į oro uostą. Priėjusi prie kavos automato paspaudžiau numerį 4 ir įdėjau reikiamą sumą. Po minutėlės pasiėmiau savo latte kavą. Šią kavą visada pirkdavo mano mama. Nuliūdau. Moteris pranešė, kad pradedamas keleivių laipinimas. Po viso to laipinimo ir bagažų pridavimo klestelėjau į savo vietą. Stiuardesė pranešė, kad kylame ir reikia prisisegti diržą. Per mažą trlevizorių rodė filmą apie gyvūnus. Kai buvau maža, žiūrėdavau ir žiūrėdavau filmus apie gyvūnus. Geriau pasijunksiu muzikos. Apieškojau kišenes ir prisiminiau. Ausinukai lagamine. Velnias. Ką darysi... Visą kelionę žiūrėjau pro langą arba į filmą. Pro langą vaizdas nelabai tenkino. Nebuvo daug debesų, bet buvo truputį pritemę, tad atrodė nelabai gražiai. O taip norėjau kada nors išvysti naktinį gyvenimą. Kai yra tamsu ir nuo namų ir gatvių atsispindi šviesos. Ta pati stiuardesė pranešė, kad leidžiamės. Prisisegiau diržą ir žiūrėjau pro langą. Po klaikios kelionės nieko nelaukdama išlipau pirmoji. Įkvepiau Wolverhampton'o oro. Fe. Smirda degalais nuo lėktuvo. Pasiėmusi lagaminą ir praėjus visas aptikras susiradau taxi.
Išlipus iš taxi pažiūrėjau į adresą. Taip, čia Dani namas. Žengiau per vartelius į savo vasaros palaimą nuo tetos. Paskambinau į duris. Jas atidarė....
YOU ARE READING
Life is life
RomancePromo. Maniau, mano gyvenimas tobulas. Vaikinas. Draugai. Pinigai. Vakarėliai. Bet vieną dieną mano gyvenimas pasikeitė. Mirė mano mama. Tiesiog. Niekas niekada neištyrė nuo ko ji numirė. Mano tėtis palūžo. Vieną dieną, kai grįžau iš mokyklos radau...