Niall ir Harry buvo labai draugiški, net manau susižavėjau jais... Gėrėm šampano ir tekilos "mano atvykimo" proga. Žvilgtelėjau į laikrodį. Jis rodė "01:47". Nusižiovaujau.
-O, kažkas miegučio nori!-Nusijuokė Perrie.
-Ai ne, tik taip nusižiovaujau.-Nusišypsojau.
-Niall, nešk ją lovą.-Įsakė Dani.
-Be problemų.
Niall greit atsistojo ir priėjo prie manęs. Aš stojausi, bet jis greit mane paėmė į "nuotakos" pozą. Nusijuokiau. Buvau nelabai įkalusi, bet bandžiau atrodyti girta. Kai Niall mane užnešė, pabučiavau jį. Jis į bučinį atsakė. Niall mane padėjo ant lovos ir toliau bučiavo. Kai aš ruošiausi numauti jo maikę, jis sustojo.
-Tu girta. Eik miegoti.
-Ne, prašau, aš noriu.
-Tu girta.-Pakartojo ir užklojęs mane, išėjo.
Gulėdama ir žiūrėdama į lubas, aš galvojau. Ką aš padariau? Aš vos nepasimylėjau su juo. Bet jis toks dieviškai gražus. Aš nesu girta, tik apsimečiau. Aš tikrai noriu jo. Tikiuosi jis pagalvos, kad aš buvau girta ir man nieko nepriekaištaus. Taip begalvodama, užmigau.-Nagi greičiau, ji prabus.
-Nemyžk į kelnes.
Aš jaučiau kažką plono einantį per mano veidą. Tai flomasteris! Greit pašokau iš lovos, ir užšokau ant šalia esančio žmogaus. Tai buvo Harry.
-Atšok, beprote!-Jis lakstė po kambarį, kol išbėgo ir nusiridenom nuo laiptų. Gulėjau kaip negyva. Harry greit pripuolė.
-Ką daryt? Ką daryt?-Šaukė jis.
Greit visi atbėgo. Aš lankiau dramos būrelį, tad suvaidint negyvą, man buvo vieni juokai.
-Pažiūrėk ar pulsas yra!-Sušuko Eleonora.
Harry paėmė už mano krūtinės.
-Ne čia širdis, asile!-Apšaukė Harry Niall.
Niall greit atsitūpė ir padėjo galvą prie širdies. Bet rankos buvo šalia mano krūtų. Aš greit suklykiau, prie jo ausies. Jis greit atšoko. Aš pradėjau juoktis.
-O jūs nežinojot, kad pulsą patikrinti galima prie kaklo, arba rankos?
-Andrea! Išgąsdinai mus!
-Nu atleisk, atleisk.-Apsikabinau Dani.-Tie du iškrypeliai.
Ji nusijuokė.
-Bet man...
CZYTASZ
Life is life
RomansPromo. Maniau, mano gyvenimas tobulas. Vaikinas. Draugai. Pinigai. Vakarėliai. Bet vieną dieną mano gyvenimas pasikeitė. Mirė mano mama. Tiesiog. Niekas niekada neištyrė nuo ko ji numirė. Mano tėtis palūžo. Vieną dieną, kai grįžau iš mokyklos radau...