0.6

697 50 78
                                    

bölüm şarkısı: palmiyeler - akdeniz

×××

Genç kız yatağında uzanmış bir şekilde telefonuyla oynarken kendisine gelen mesaj yüzünden telefonu yüzüne düşmüştü.

"Kahretsin"

telefonu yüzünden çekip burnunu ovaladı, kendi kendine söylenmeye başladı

"tam bi gerizekalıyım of"

yatağında ters dönüp başını yastığa gömdü.

"Jarvis, Bucky kulede mi?"

sesi boğuk çıkmıştı.

"Sizi tam olarak anlayamadım efendim, tekrar edebilir misiniz?"

Hesper tekrar yüz üstü döndü, boş boş tavanı izleyip

"Bucky kulede mi?" dedi.

"Evet efendim. Bay Barnes şuan kulede, Bay Rogers'ın yanında."

Hesper, Jarvisin dediğiyle hemen yerinde doğruldu

"Rogers'in yanında mı? Ha siktir ya!"

Saçlarını geriye atıp

"Ya ona da dediyse" diye söylendi

"Efendim bir sorun mu var?"

Hesper gözlerini yumup derin bir nefes aldı

"Natasha ve Wanda nerede şuan"

"Bayan Romanoff ve Bayan Maximoff şuan da Büyük Salondalar."

"Salonda onlar dışında kimler var peki?"

"Bay Stark, Bay Banner, Bay Barton, Bay Rogers ve Bay Barnes efendim."

"Tamam saol Jarvis."

Hesper hemen yerdeki telefonunu aldı ve Natasha'ya mesaj attı.

Hesper: Nat! Acil durum!!

Natasha: Ne oldu?

Hesper: *Ekran görüntüsü*
Hesper: BENİM OLDUĞUMU ANLADI!!
Hesper: NAT NE YAPACAĞIM KAHRETSİN

Natasha: geliyorum hemen

Hesper: Wanda'da gelsin

Natasha: Tamam

Hesper, Natasha ve Wanda'yı beklerken yatağında dönüp durdu. Elbet Bucky'le karşı karşıya gelecekti ve karşılaştıklarında ona ne diyeceğini düşünüyordu. Sahi ne diyecekti?

Odanın kapısı çaldı, Hesper yüzünü çevirmeden "Natasha veya Wanda değilsen lütfen odaya girme, teşekkürler." dedi.
Kapı açıldı ve Natasha sırıtarak içeri girdi, ardından Wanda da odaya girdi.

Hesper kafasını kapıya doğru çevirdi içeri girenlerin Nat ve Wanda olduğunu görünce gülümsedi, uzandığı yerde doğruldu. Natasha ve Wandanın yanına oturması için yer açtı.

Wanda boş gözlerle Natasha ve Hesper'e bakıyordu. Natasha, Hesper'in yanına doğru eğilip yanında duran telefonu aldı.
Wanda,

"Neler oluyor, açıklar mısınız?"

Hesper kafasını eğdi. Natasha konuşmayacağını anlayınca konuşmaya başladı.

"Hesper'in Bucky'e anonim olarak yazdığını biliyorsun. Hesp, Bucky ile konuşurken pot kırdı ve Bucky ona yazanın kim olduğunu yani hesp'in ona anonim olarak yazdığını anladı."

limerence; bucky barnes [yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin