final

523 27 25
                                    

[ Manhattan, New York
Temmuz 2016
8:04pm ]

Hesper Bucky'in yanından ayrılıp Tony'in laboratuvar'ına indi. Enerjik bir şekilde "Tony!" diye seslendi.
Tony kafasını kapıya çevirdi, ağzına çizburgerin son parçasını attı ardından gelmesi için yanında duran boş sandalyeye vurdu.
Hesper hemen Tony'in yanına oturdu ve masada duran çizburger poşetlerine baktı ancak poşetler boştu. Tony'e döndü, az önceki enerjisi bir anda yok oldu yüzü ciddi bir ifadeye döndü. "Burgerim nerde" Tony duygusuz bir şekilde "Yedim." dedi. Hesper sandalyesini Tony'e doğru döndürdü, Sinirli bir şekilde "Öylece yedin mi yani!" Tony omuz silkti ve "Evet" dedi.
Hesper göz devirdi "Bok yeseydin" diye mırıldandı.

5 d a k i k a s o n r a

Tony üzgün bir ifadeyle Hesper'e döndü "inanabiliyor musun, Stevei başım ağrıyor dedi ya " dedi.
"Ne?"
"Doğru duydun, başım ağrıyor dedi."
Hesper önce anlamayıp sonradan taşlar yerine oturunca büyük bir  kahkaha attı "Bu yüzden mi modun düşük?" Tony kaşlarını çattı, Hesper'in kafasına acıtmayacak bir şekilde vurdu "Gülme" dedi, genç kız zor da olsa kendini tuttu.

Hesper geriye doğru yaslandı, imalı bir şekilde ancak farkında olmadan "Abicim, gidip ötede ağlayabilirsin. Sen Steveiciğini beceremedin ama ben buraya gelmeden önce eğer beni çağırmasaydın en yakın arkadaşıyla birlikte olacaktım olacaktım." dedi.
Tony kafasını Hesper'e çevirdi "ne?"
Genç kız ne dediğini farkına vardı, şaşkınlıkla gözlerini açtı ardından "siktir" diye mırıldandı.
Tony kardeşinin ne dediğini daha yeni anladı, sesli ve şaşkın bi sesle "NE?" dedi. Hesper buruk bir gülümsemeyle "Açıklayabilirim"
dedi. Tony muzip bir şekilde sırıtıp sordu "kulede mi?" Hesper abisinin kızmamasına şaşırdı ama bir şey dediği an kızacağını düşünüp yanıtladı "Evet. Kulede." dedi. Tony geriye yaslandı "Vay be" diye sayıkladı.
Hesper kafasını yana eğdi "Kızmayacak mısın?" diye sordu. Tony kendisine sorduğu soruyla küçük bir kahkaha attı "Neden kızayım? Sadece yiyişmişsiniz, sevişmemişsiniz ya" Hesper burun kemerini sıkıp sırıttı "Ha yani sevişseydik kızardın?" Tony kafasını iki yana salladı "Hayır kızmazdım" dedi.
Hesper dudağını yalayıp kafasını salladı "O zaman ben bir sıkıntı yoksa kaldığım yerden devam etmeye gidiyorum" Tony bacaklarını masaya koydu "Bucky'in olduğu yer dışında her yere gidebilirsin" Genç kız ayağa kalktı "bende bu dediğini dinleyeceğim ya" diyip laboratuvardan çıktı. Tony arkasından seslendi ancak dinlemeden oradan uzaklaştı ve Bucky'in odasına yol aldı.

***

Bucky'in odasının önüne geldi önce kapıyı tıkladı, içeriden bir ses gelmeyince Bucky'in duymadığını düşünerek tekrar tıkladı. Tekrar ses gelmedi. Daha fazla beklemeden kapıyı açıp içeri geçti, Bucky uyuyakalmıştı. Hesper bi an Bucky'in yaşından dolayı mı bu kadar çabuk uyuyor diye iç geçirdi. Yatağın köşesinde duran koltuğa geçti ve oturdu.

y a r ı m s a a t s o n r a

Bucky hala uyanmamıştı. -Uyanmamasına şaşmamalı- Hesper oturduğu yerde hiçbir şey yapmadan beklediği için çok sıkılmıştı. Bir anda gözüne Bucky'in kolu çarptı. Kolunda ki Kırmızı yıldız.
Aklına harika bi o kadar da tehlikeli sayılan bi fikir gelmişti.

Hemen odadan çıkıp kendi odasına gitti.
Odaya girdi ve dolabından yağlı boyalarını ve fırçasını alıp aşağı geri indi.

Bucky'in odasına girdi, sessiz adımlarla yanına ilerledi yavaşça yatağa oturdu. Dikkatli bir şekilde Bucky'in kolundaki yıldız'a, Yıldız Patrick'i çizmeye başladı.

limerence; bucky barnes [yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin