heechul

424 20 33
                                    

biraz da heechul'u mu abartsak

1. dunyanin en buyuk (sevseniz de sevmeseniz de) erkek gruplarindan birinde ve 2005'ten beri aktif

2. visual'ı 18'lik erkek idollere tas cikartiyor ve neredeyse 40 yasinda? (ayrica estetik de yaptirmadigini soyluyor. heechul'un yalancisiyim valla ama yaptirmadim dedigi icin ve cocukluk fotograflariyla birebir ayni oldugu icin ben de yaptirmadigini dusunuyor ve her gun kim heechul gibi birisi nasil var olabilir diye sorguluyorum?)

(bu arada birinin estetik yaptirmis olmasi onun asagi cekilecek bir tarafinin oldugunu gostermez aw insanlar kendilerini nasil iyi hissediyorlarsa oyle takilsinlar hepiniz bir salar misiniz plz)

3. cok guzel dans ediyor, sarki soyluyor ve rap yapiyor? ace-allrounder yani.
(bu arada suju'da kabul edelim kyuhyun, ryeowook ve yesung gibi cok ekstra vokaller olmasa herkes ana vokal olabilirdi.)

4. adam resmen dahi? 20+ yil oncesinin sarkilarini, bu sarkilarin 1 saniyesini duymasiyla tahmin edebiliyor saka mi?

5. asiri komik ve komedyen olarak da calisiyor...

kisaca birakin kpop'i heechul butun dunyaya gelmis en yetenekli insanlardan biri bence ve cok ciddi dahi oldugunu dusunuyorum. ayrica suju'nun erken donemlerinde de homoseksuel oldugu dedikodularini sertce reddetmemesinin sebebi olarak da gercekten escinsel olan insanlarin duygularini incitmek istemedigi icin oldugunu soylemisti... of be adam bu kadar mukemmel olmak zorunda misin??

 of be adam bu kadar mukemmel olmak zorunda misin??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


critiques de kpopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin