TAMAM DENEYELİ(M)

176 10 4
                                    


     ''Sadece bir geceliğine benimle yatar mısın?'' gözlerimi sıkıca kapatıp tek nefeste sormuştum. Chanyeoldan bir tepki gelmeyince gözümü yavaşça açıp ona bakmıştım. Ağzı açık bir şekilde sadece bana bakıyordu. İşte şimdi vereceği tepkiyi her şeyden çok merak etmeye başlamıştım.

''Zaten beraber yatıyoruz ya baek'' dedi anlamaz bakışlarla. Bahsettiğim şeyin sadece uyumak olarak algılaması sinirimi bozmuştu. Evet her akşam beraber yatıyorduk ben odayı istediğim gibi yapana kadar onun odasında kalıyordum. Ama odayı düzenlemeye de asla başlamamıştım.

''O anlamda yatmak değil Chanyeol diğer anlamda olanı'' dedim kelimeleri bastırarak. Ve cümlemin bitmesiyle Chan'in öksürmeye başlaması bir oldu. Önündeki sudan bir yudum alıp sakinleşmeye çalıştı. 

''Sana saçma salak şeyler yapma dedim ve sen beni dinlemeyip sabah sabah uyuşturucu falan mı aldın'' diye sesinin tonunu yükselterek konuşmuştu.

''Uyuşturucu falan almadım Chanyeol gayet kendimdeyim'' dedim sanki yaptığım şey çok mantıklıymış gibi dik duruşumu bozmayarak.

''Baekhyun bu seks olayını niye bu kadar taktın bilmiyorum ama yeter artık bu söylediğini hiç duymamış gibi yapacağım'' dedi masadan sinirle kalkarken. Bende hemen arkasından kalkıp konuşmaya başladım.

''Seks olayına taktım çünkü ben de yapmak istiyorum ama olmuyor ve senden başka mantıklı seçeneğim yok'' diye açıklamaya başladım. O ise suratıma hala sinirle bakıyordu.

''Bak Chanyeol, bu hayatta güvendiğim ve kendimi gözüm kapalı emanet edeceğim tek kişi sensin eğer denersek olacağını düşünüyorum ve eğer seninle bunu aşarsam artık tamamen geçmişimden kurtulmuş olurum'' dedim sakince

''Hayır, hayır, hayır şimdi de vicdan yaptırmaya çalışıyorsun yapma'' dedi kapıya doğru ilerleyerek.

''Öyle bir amacım yok sadece gerçekler bunlar. Sadece bir gece sonra yine eskisi gibi olmaya devam edeceğiz'' dedim peşinden giderek.

''Bak Baek'' dedi yerinde durup bana doğru dönerek.

''Seni bu zamana kadar hiç kırmadım asla da kırmam biliyorsun ama eğer devam edersen ilk defa seni kırmak zorunda kalacağım. Lütfen artık kendine gel ben sana seksi öğretecek ya da sevdirecek en son kişiyim.'' dedi gözlerime bakarak ben de karşılığında sadece kafa mı anladım dercesine aşağı yukarı salladım. 

''Akşam bizimkiler gelecek biz bize oturalım dedik o yüzden erken gelirim, görüşürüz'' dedi sanki daha demin ki konuşma hiç olmamış gibi. 

''Görüşürüz'' diye mırıldandım bende. 


            Chanyeol gittikten sonra oturup bir saat pişmanlıktan ölmüştüm. Yaptığım şeyin ne kadar saçma olduğunu yeni yeni anlıyordum. Chan beni hep kardeşi gibi görmüştü ve bildiğin gel kardeşinle yat demiştim. Evleri bile ayırmak istese haklı bu saatten sonra.  Bir saat boyunca kendime uyguladığım duygusal şiddet bitince evi toparlamaya başlamıştım. Biraz olsun aklımı dağıtmıştı. Tabii toplama işim bittikten sonra tekrar kafayı sıyırma zamanlarım başlamıştı.

             Sonun da Chanyeol ve çocuklar geldiğinde kendime gelmiştim. Saatler asla geçmemişti bana göre. Salonun ortasındaki sehpayı kaldırıp yere pizza kutularını yerleştirmiştik. Ben hariç herkes pizza'nın yanında bira almıştı. Bugün içmek bana çok fazla mantıklı gelmiyordu, anında sarhoş olan yapım beni korkutuyordu artık. Saatler ilerledikçe Sehun ve Jongin ortamı fazlası ile eğlendirmeye başlamışlardı. Chen ve Xiu kendi aralarında takılıyor gibilerdi daha çok ve aşırı tatlı bir görüntüydü, onların arasındaki bu tatlı uyum çok fazla hoşuma gidiyordu. Hwasa ve Lay ise çoktan sarhoş olmuş gibilerdi birbirleri ile tartışıp üstüne kahkahalar atıyorlardı. Chanyeol ise benimle aynı koltukta oturuyordu ama bir kere bile yüzüme bakmamıştı ben de dönüp bakamıyordum aynı zamanda da ağzımı açamıyordum. 

İNTİHAŞK // CHANBAEK (MPREG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin