1. hirtelen szerelem

183 10 0
                                    

Kirishima Ejirou vagyok 15 éves, az UA középsuliba járok az 1A osztályba.

Ez a nap is ugyanúgy kezdődött mint mindeggyik, szólt az ébresztőm, felkeltem, vettem eggy pólót és egy gatyát, és mint mindíg percre pontosan kopogott Bakugou az ajtómon.
- Nyomi, lekéssük a reggelit, ha nem sietsz megpörköllek.-
Mosojogva kinyitottam az ajtót.
- Jó reggelt neked is Bakugou. Mehetünk?-
Ma reggerire rizsgombócot kaptunk, olyan finom volt. Megettük és mehettünk is vissza a szobákba, felvettem az egyenruhámat, és összepakoltam a táskám. Asztán gyorsan hátamra kaptam és mentem is a kapuhoz ahol csatlakoztam Bakugouhoz, Denkihez, Serohoz és Minához. A mi kis csapatunkhoz.

(Időugrás)

Miután leteltek a hosszú fárasztó óráink, és ebédeltünk vettük a tornaruhákat és mentünk átöltözni, Bakugou általában külön öltözik, mert nem bírja a "nyomikat" én pedig nem hagyom egyedül, mert a haverom. Most viszont kicsi baj történt.
-Faszom ez a szar póló összement!- mondta Bakugou mérgesen. Ránéztem Bakugoura és egy nagyot nyeltem. A póló a testéhez simult, lárszottak az óriási mellizmai, a kerek melbibói és a kemény kockái is. Éreztem hogy vörös vagyok, ugyhogy hamar elfordultam.
-Vedd le.-mondtam gyorsan
-Bakugou eszt mivel mostad ki?
-Nemtom kifogyott a mosószerem és lenyúltam valakíét.
-Ó basszus te Satou mosószerét nyultad le.- törtem ki hangos hahotázásban.
-De mi a büdös vtancért ment össze ez?
Huh?
-Satou képessége miatt minden ruhája kinyúlik és ezért használja eszt a mosószert.
-Baszki.
-Következőkor kérj tőlem.
-Oke. De baszki ebben hogy tornásszak?
-Cseréljünk.
-Össze szorítja a tüdőd, nyomi.
-Kinyújtom a képességemmel.^^
-Ch... felőlem.

*Bakugou szemszög*

Ez hüje, mi a francért cserélt, de nemérdekel. Ő baja nem az enyém.
Ha felveszi én kicsinálom... fel-felvette minden izma látszik... mi a francért ilyen vonzó? Gyönyörű...
-Nyújtsd már ki! Basszús
-Értettem főnök.-mondta Kirishima cuki mosoljal az arcán.
Hülye érzelmek, nem vagyok buzi bassza meg.

(Időugrás)

Vége van az órának végre, egész órán engem nézett. Miért? Jobb ha elhúzok.
Sietem is gyorsan átöltöztem, és el is mentem. Félúton a szállás felé éreztem hogy valaki megfogja a vállam.
-Szia.
-Ch
-Segítessz a matek háziban?
-Felőlem.
-Oke, köszi. Én mennyek át, vagy te jössz?
-Gre
-Nem hallottam.
-Gyre
-Mi az? Bakugou?
-GYERE ÁT BAZDMEG!
-Halkabban mindenki halja a hangod. Vacsi után átmegyek oké?
-Jó.
Mijen idegesítő ch...

*Kirishima szemszög*

Gyorsan hazaértünk, hamar átöltöztem eggy kényelmes ruhába asztán nekiáltam házit írni hamar végesztem is.
-Még nem lehet vacsizni? Szívás.
Kifeküdtem az ágyamra és Bakugou teste jutott az eszbe. Uhh. Oljan vovzó volt, félek ha átmegyek meg fogom kívánni. Miért kell bi legyek? Hm? Mért kell tetszeggyen a legjobb barátom? Annyira szégyellem magam.
Közben eltelt az idő és mehettem vacsizni. Vacsira belaktam zöldségsalátából, és ittam eggy pohár teát. Nagyon finom volt. Asztán vettem a matek cuccom és átmentem Bakugouhoz. Az ajtója elött megáltam és bekopogtam.

(Remélem tetszik, max pár nap és kiteszem a kövi részt.🤍 Bár egy kicsit szar lett, de nézzétek el, mert ez az első könyvem)

Szeretlek haverWhere stories live. Discover now