3. Ő is bi

109 6 12
                                    

Aggódtunk.

(Kirishima szemszög)

-Szóval tegnap este átmentem Bakugouhoz, hogy vegyük át a mateket és hogy megoldjuk közösen a házit, miután végesztünk kicsit videójátékoztunk, és hazamentem. Asztán hajnali 5 körül felkeltem mert eszembe jutott hogy Bakugounál hagytam a matekem, ugyhogy átmentem Bakugouhoz. Asztán hazamentem letusoltam és jöttünk reggelizni.
-De miért nem vetted fel a telefont?
-Este elfelejtettem töltőbe tenni, és lemerült.-Denki az asztalra támaszkodott, majd bizalmasan felém hajolt.
-Ha töltésről van szó számíthatsz rám haver!
-Milyen anyáskodó vagy! Olyan cukiiiiii! - ordított Mina és megölelte Denki fejét, amit majdnem össze is roppantott. Asztán odaugrott mellém.
- Gyere kicsit.
- O-Oke.
- Mingyárt jövünk skacok.
- Na miaz?
- Tetszik bakugou? - tért a tárgyra Mina
- Nem, persze hogy nem.
- Bísztos? Hisz elvörösödve, boci szemekkel nézted akogy kihúz a magtarázkodásból.
- Hát...
- Figyi, emlékszel mikor elmontad hogy bi vagy és ezért nem akarsz szerelmi kapcsolatokat, és mindíg mikor megtetszett valaki, akár fiu akár lány, sírva bújtál hozzám?
- Igen
- Figyelj ide! -fogta meg a fejem mindkét kezével és maga elé fordította- nézz a szemembe!
Te már nem az a kissrác vagy aki hozzámbújt minden alkalommal mikor megtetszett neki valaki!
Fenött vagy, és te vagy az eggyetlen ember akit bakugou közel enged magához, használd ki. És adok eggy kis belső infót, Bakugou is bi.
- Honnan tudod?
- Megvannak a forrásaim.😎
- Köszönöm Mina. Köszönöm. -magamhoz húztam és megöleltem. Mina olyan cukin tud mosolyodni.

 Mina olyan cukin tud mosolyodni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Bakugou szemszög)

Hol francba vannak ezek? Mit csinálhatnak? Ugye nem... bisztos hogy nem.
- Bakugou jól vagy? Úgy csinálsz szegény marhahussal mintha épp most ölt volna meg valakit akit szeretsz te pedig bósszúból szépttéped a fodaiddal és agyonrágod. Szegény hús úgy szenved.

- Pofa be, mellettetek enni sem lehet nyugodtan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Pofa be, mellettetek enni sem lehet nyugodtan.
- Sziasztók visszajöttünk. Hiányoztunk skacok?
- Gyertek vegyetek ammennyit kell. -
mondta Sero eröltetett mosolyal.
- Oke ^^ -kiri megint olyan cukin mosolyog, úgy lecsókolnám.

(Kiri szemszög)

Már három napja aludtam ott Bakugounál... azóta is Bakugou mondata jár a fejemben
" Ei SZERETLEK"

Hello elhoztam a kövi részt remélem tetszik. Amugy lenne eggy kérdésem én szivesen írok ebbe a könyvbe 16+ jeleneteket, de ha nem akarjátok akkor nem írok. Ugyhogy az a kérdésem írjak vagy ne? Előre is köszönöm válaszaitok.
Pár nap múlva hozom a kövi részt.🤍

Szeretlek haverWhere stories live. Discover now