4. Fagyizás után

107 7 0
                                    

" Ei SZERETLEK "

Szombat van és mingyárt letelik a reggeli de nem akarok felkelni. "Ei SZERETLEK". Ez a mondat bakugou... basszus megint bekönnyeztem. Kirishima férfi vagy, ne sírj. Nem szabad. Öltözz fel és menj reggelizni.

Megáltam az ebédlő ajtajánál. Most pedig mosolyt fel.
Utálom magamraeröltetni a boldogságot, de most muszáj, mert hanem mindannyian rámszálnak egész napra. Hüü-huu vettem nagy levegőt. Most mosolyt fel. 🙂
Bementen és leültem enni. Bakugou már habzsolta a rizsgombócokat, meg a mochit. Fura hogy nem volt itt a kis társaságunk. Bakugo akkor a legcukibb mikor csendben eszik, vagy mikor alszik. Felkelve gondolataimból én is tettem a tányéromra 3 rizsgombócot és 2 mocshit majd elkezdtem enni.
- Bakugou hol vannak a többiek?
- Franc tuggya.
- Értem. -valaki megfogta a vállam
- Sziasztok fiúk!!! - Mina volt az.-Van kedvetek elmenni fagyizni?
- Uhum, mikor akartok menni?
- Mivel már 11 óra van ezért majd délután 3kor.
- Oke én megyek. Bakugou te jössz?
- Felőlem. - vágta hozzám alamizsna szerü szavait, de nem haragszom, ő ilyen és kész. Igyis úgyis szeretem.^^

×Idő ugrás×

Ó bakker 3:10. Gyorsan cipőt vettem és futás lefelé a kapuhoz, már mindenki várt. Bakugou a falhoz támaszkodva lenézően nézett rám.
- Késtél.
- Tudom bocsánat.
- Semmi baj - mondta Denki.- Bakugou te pedig ne legyél ennyire gonosz.
- Na-na fiuk nyugi. - mosolygott Mina és átkarol Bakugout és engem. Denki és Seró is csatlakozott mellénk és mint eggy nagy gyöngysor elindultunk.

×Idő u.×

Én eggy mentás fagyit ettem Bakugou csokisat, Seró citromost, Denki bodzásat és Mina cseresznyéset

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Én eggy mentás fagyit ettem Bakugou csokisat, Seró citromost, Denki bodzásat és Mina cseresznyéset. Hazafelé menet megettük mert 8kor már zárják a kapukat és aki kintmarad a városban mert nem ér vissza időben annak kerti munkát adnak (pl. fűnyírás, bokor nyesés, virág ültetés stb.) Amit mi nem akarunk ugyhogy siettünk haza.
Bakugouval, eggyütt mentünk fel a szobákhoz. Az én szobánhoz érünk oda hamarabb, mert az volt közelebb.

(Bakugou szemszög)

- Na itt vagyunk. -mondta a vörös
- Figyi vörös!
- Miaz?
- Van kedved egy esti
bárorságpróbához?
- Ja. Most akarsz menni?
- Igen. Bajod van vele?
- Ni-nincs, csak meglepődtem. Várj egy annyit míg veszek egy másik pólót.
- Ok, de siess.
- Jólvan. - már bement kirishima az ajtón mikor visszafordult- Hova megyünk?
- Majd meglátod, hozz egy szvettert magadnak. Este hideg van.
- Hozok neked is.^^
- Ch, felőlem.

◇◇◇◇◇◇◇

Bocsi hogy ilyen későn lett kész ez a rész csak az élet közbejött és nem tudtam úgy haladni ahogy szerettem volna. Remélem tetszik, várhatóan pár nap múlva hozom a kövi részt.🤍

Szeretlek haverWhere stories live. Discover now