- Ch felőlem.
◇◇◇◇◇◇◇
Miután kijött kiri rámhúzott egy pulóvert, ő pedig egy szvettert vett magára. Lelopóztunk a bentlakás ajtajához, ami nyitva volt ugyhogy kimentünk és elindultunk az F62 edzőterület felé. A nagyobbaktól hallottam hogy este szép a kilátás, mivel ez eggy dombos erdős terület.
- Bakugou hova megyünk?
- F62
- Mi?
- Az F62 gyakorló területre megyünk.
- Még este is gyakorolni akarsz? Hehe
- Persze hogy nem.
- Akkor?
- Majd megtudod.
- Hát oke...Megérkeztünk a gyakorlóterülethez és átmásztunk a kerítésen.
- És most?
- Versenyzünk.
- Oke mond hogy.
- Aki utoljára ér fel a domb tetejére az holnap nem szólhat hozzá a másikhoz. Képességet pedig nem használharunk.
- Nekem megfelel.
- Jó, ezesetben 3-ra indulunk.
1.....2.....3!!!(Kirishima szemszög)
Nem akarok veszíteni, Bakugou nagyon gyors, de nem hagyhatom hogy megverjen. De mi van akkor ha ismeri a terepet? Nem hozott volna ide ha nem ismerné. Ebben az esetben bisztos hogy ő nyer - lelassítottam- esélyem sincs...
De nem adhatom fel! Gyorsabban, gyorsabban. Még van esélyem.Mikor kiértem a tetőre annyit láttam hogy Bakugou lihegve fekszik a földön, mert a másik pillanatban a lábam kifutott akólam és testközelbe kerültem a földdel.
- Áuuu
- Jól-h vagy-h? - érdeklődött felém fordított halványvörös fejével.
- Jah, naggyából. - válaszoltam neki zihálva. És gyorsan mellé kúsztam.
Amíg megpihentünk addig bámultuk az eget, és a csillagok erős fényét mikor megláttunk eggy hullócsillagot.
- Láttad?- kérdesztem gyorsan.
- Ja.
- Kívánj valamit!
- Ok, de te is.
- Én már kívántam. ^^Asztán feltápászkodtunk a földről és kimentünk a domb szélére ahol nagyon szakadékszerüen nézett ki. Szerintem ha innen valaki leesik annak kampec. A várost gyönyörűen kivilágították, tökéletesen látszott a park, a sétálótér, a szerelmesek útja (nagy a nyüzsgés, mint minden este), és a múzeum.
- Kirishima.
- Mi-mi? Tessék?
- Te vesztettél.
- Tudom. Hehe.
- Váltosztatok a vesztes sorsán.
- Nem kell, kibírom az egy napot.
- Nincs beleszólásod a döntésembe! Amugy meg tudom hogy kibírnád.
- ...
- Szóval mivel vesztettél szegíteni fogsz abban hogy a kívánságom bisztos teljesüljön.
- Szét akarod verni Midoriát és aszt akarod hogy lefogjam? Hehehehihi
- Nem.
- ... Amugy bakugou holnap majd menj el mosószert venni oke? Ha akarod elkisérhetlek, vagy ha nem érsz rá akkor még használhatod a mosószerem. Jah igaz holnap vasárnap. Bocs hülye vagyok.
- Ch...
Bakugou megfogta a blúzom, és olyan közel húzott magához hogy az orraink között 2cm. lehetett. Elvörösödtemmm- Nem vagy hülye, mert te idióta vagy, az- félbeszakítottam a mondatát.
- Mi a külömbség?
- Beszélni se hagysz? Hm?
- De hagylak.
- Szóval nem vagy hülye, mert te az... -
bakugou nagyon elhalkult, jól van?- az én... AZ ÉN IDIÓTÁM VAGY! - Azzal még közelebb húzott és megcsókolt.◇◇◇◇◇◇◇◇
Itt a kövi rész remélem tetszik, puszi.♡
STAI LEGGENDO
Szeretlek haver
Storie d'amoreKirishima Ejirou története aki eggy tornaórai baleset miatt szerelmes lessz legjobb barárjába Bskugou Katsukiba. Hogy mivé alakul át a barátságuk? Lessz-e valaki aki akadájozni fogja őket? Vajon igaz szerelem? Vigyázat csúnyabeszéd, és 18+ jelenete...