0.05 ♣ Doppelganger

249 26 125
                                    

Doppelgänger, bazen hayalet ya da paranormal bir fenomen olarak tasvir edilen ve genellikle kötü şansın habercisi olarak görülen, biyolojik olarak ilişkili olmayan bir canlı kişinin benzeridir. Diğer gelenekler ve hikayeler de kötü ikiz, doppelgängerın orijinali öldürmek ve onun yerini almayı dener.

Dabi, korkan bir insandan daha çok insanları korkutan bir insandı. Korkunç yara izleri, zımbalar, dikişler ve zararı düşünmeden ne olursa olsun kullanmayı umursamadığı ölümcül bir özgünlükle, insanların korkmak için her türlü nedeni vardı ve gerçekten kendisinin korkmak için pek fazla nedeni yoktu.  

Sokaklarda tek başına yürümekten korkmuyordu, etrafı suçlularla çevriliyken ya da bir savaşın ortasında korkmuyordu. Kolayca ürktüğü bir zamanı hatırlamıyordu. Belki geçmişindeydi ama geçmişinin çoğunu hatırlayamıyordu.

Geceleri yıkık dökük apartman dairesinde tek başına, yatakta yatıp uyumaya çalışırken, çok gerçekçi ve kafa karıştırıcı bu rüyalara düşeceğini bilerek bir huzursuzluk hissetti.

Son zamanlarda, uyumaktan korktu, rüyasında gördüğü kişi, yansımasında, göz kenarında gördüğü görüntüden çok korktu.

Neredeyse aynı ona benziyordu. Dublör gibiydi ama Twice'ın yapabildiği gibi değil. Bu dublörün yüzü vardı, ama daha genç ve daha küçüktü. O kadar zayıftı ki, denemeden bile kolunu kırabilirmiş gibi görünüyordu. Çocuğun vücudunu Dabi'nin yaraları ve yamalar yerine morluklar ve bandajlar kapladı ve gözleri... Dabi'nin her sabah aynada gördüğü aynı gözler... Soğuk ve boştu, dipsizdi.

Her seferinde, ürkütücü küçük piç daha da yaklaşıyordu, yaklaşıyordu ve yaklaşıyordu... ta ki tam önüne gelene kadar ve sonra dublör çığlık atıyor ve Dabi uyanıyordu.

Touya pek bir şey hissedecek tipte değildi. Hiç sahip olmadı. Bir kabustan sonra ebeveyninin odasına koşan ya da yatağının altında bir canavar olduğuna inanan bir tip değildi. Etrafındaki herkesi korkutuyor gibiydi, annesi onu görmekten kaçındı ve kardeşleri korku dolu bir merakla ona baktı.

Karanlıktan ya da korku filmlerinden korkmuyordu, hatta babasının onu o eğitim odasına çekip hareket edemeyecek duruma gelene kadar inciteceğinden bile korkmuyordu.

Ama on iki yaşına bastığından beri, neredeyse her gece, annesinin gönderilmesinden hemen önce gördüğü bu yinelenen rüya karşısında ezici bir korku hissetti. Her zaman aynı rüyaydı, yatağında yalnızdı, odasının köşesindeki doğal olmayan, ürkütücü figüre bakıyordu.

Neredeyse ona benziyordu, yüzü vardı ama daha yaşlıydı, uzundu ve koyu renk, yırtık pırtık giysilere bürünmüştü. Kolları, yüzü, boynu ve Touya'nın omuzlarından görebildiği şeyler yaralıydı ve metalik zımbalar ve piercinglerle yerinde tutuluyordu.

Figür her zaman, her zaman onu öldürmeye çalışırdı, ama her seferinde ölmeden önce uyanırdı.

Hawks onun yanında giderek daha garip davranıyordu. Aptal kuş Dabi'ye göre her zaman biraz garipti, ama Hawks Dabi'yi çocukken tanıdığına ikna olduktan sonra daha da kötüleşti. 

Dabi konuşmaktan kaçındı. Onu rahatsız ediyordu. Daha önce kim olduğunu pek bilmiyordu, Gereksiz parçalar veya ayrıntılı olmayan bilgilerden başka hiçbir şey hatırlayamıyordu. Onun için pek bir şey ifade etmiyordu, etmemeliydi. Daha önce kim ise, çoktan ölmüştü ve şimdi neyse o idi. Tamamlaması gereken bir görevi vardı, geri kalan her şey anlamsızdı.

Hawks artık daha sık olarak sıkıntılı ve huzursuz görünüyordu, sanki sürekli endişeye kapılıyormuş gibi. Dabi, Kahraman Komisyonunun diğer adamın omuzlarına çok şey yüklediğini biliyordu, ona yaşının katlanabileceğinden çok daha fazla şeyi genç adama yükledi. Hawks'ın ayrılmak istediğini iddia etmesinin ana nedeni stresti.

Dead Things {Dabi/ Hawks}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin