#4 ꧁𝙶ł𝚘𝚜́𝚗𝚢 𝚋𝚕𝚘𝚗𝚍𝚢𝚗꧂

60 4 3
                                    

Pov Shinso :
Siedziałem spokojnie przy biurku pijąc moją kawę i oglądając ,,Jakieś" anime. (Dop.Autora - Nigdy się nie dowiecie co oglądał XD a tak szczerze to pomysłu nie mam) Prawie udusiłem się kawą gdy ktoś podajże z kopa wleciał jak tornado do mojego pokoju taranując tym samym drzwi. Był to nie kto inny jak Kaminari, był w o wiele lepszym nastroju niż dzisiaj rano.

- TOOOSHIII!!! - Zaczął się wydzierać blondyn gdy skończył udawać ludzkie tornado.

- Po pierwsze, nie nazywaj mnie tak. Po drugie, co - Shinso.

- Bo wiesz, cała klasa już wie, że będziesz nowym uczniem i chcieliśmy zrobić z tej okazji imprezę dla cieb- - Nie dałem mu dokończyć.

- Nie.

- Co nie?

- ... - Nie odpowiedziałem. Chciałem zobaczyć czy zrozumie o co mogło chodzić.

- ALE JAK TO NIE?!

- Normalnie.

- MUSISZ PRZYJŚĆ! TO IMPREZA DLA CIEBIE! - Wykrzyczał pikachu. - Poza tym, każdy przecież lubi imprezy. - Dodał nieco ciszej.

- Jak widać nie każdy. Jeżeli to wszystko co chciałeś to możesz sobie pójść.

- Nie pójdę! Zmuszę cie żebyś poszedł na tę imprezę! jesteś moim przyjacielem i chce dla ciebie dobrze! Wiem, że jeżeli pójdziesz na tę imprezę to potem mi podziękujesz!

- Przyjacielem? Twoim? - Powtórzyłem.

- Tak, bo jesteśmy przyjaciółmi prawda?

- Um... Przykro mi ale nie przyjaźnię się z głośnymi blondynami - Po wypowiedzeniu tych słuw wypchnąłem Denkiego z pokoju.

Denki pov :

- Czyli nie przyjaźni się z głośnymi blondynami hę? W takim razie nie będę blondynem.

Denki jest tym typem człowieka który trzyma klasę A razem, przyjaźni się ze wszystkimi i nie da sobie wmówić, że ktoś po prostu nie chcę się z nim przyjaźnić.

Chwilę po tym jak powiedział, że nie przyjaźni się z głośnymi blondynami chciałem iśc do sklepu o farbę do włosów ale Mina, Kirishima, Sero i Bakugo mnie zatrzymali.

- Hej Denki! Gdzie idziesz? - Zapytała Kosmitka.

- Do sklepu. - Nie musi znać całej prawdy co nie?

- Ey ładowarko! Mialeś się zapytać nowego czy idzie na imprezę - Wtrącił się Bakugo.

- Tak wiem, i zapytałem ale powiedział, że nie chce. Ale nie martwcie się, jeszcze go przekonam obiecuje! - Odpowiedziałem.

- DenkiBro nie zmuszaj go, jak nie chce to trudno. - Tym razem to był Kirishima.

- Ale ta impreza to dla niego miała być! I miało by go na niej nie być? - Denki.

- Wiemy, że miała być dla niego ale raczej wątpię żeby chciał być zmuszany na siłę. - Tym razem był to Sero.

- Poza tym pomyśl czy jak byś go zmusił to czy by się dobrze bawił. - Kirishima.

- Denki, czy jak był byś na jego miejscu to chciał byś przyjść na imprezę? Nowy, w nowej klasie, nie znasz tutaj nikogo i jakiś obcy człowiek zaprasza cię na imprezę, przychodzisz? - Mina.

- Oczywiście! - No co? Lubię imprezy.

- Co ci tak na nim zależy co? - Bakugo.

- No bo... Chcę żeby każdy się dobrze bawił! - Po części była to prawda jednak po części również coś innego czego sam nie potrafię opisać.

- Tch. - Bakugo.

- Dobra to my idziemy jakiś film se obejrzeć, jak chcesz to jak wrócisz możesz dołączyć. - Po wypowiedzeniu tych słów Kirishima i inni poszli znaleźć jais ciekawy film, natomiast ja poszedłem po farbę do włosów.

*Time skip.

Wziąłem jakąś pierwszą lepszą farbę po czym zapłaciłem i udałem się do dormitorium.

Poszedłem do pokoju starając się nie przerywać BakuSquadowi w seansie lecz na marne, gdyż Mina zwróciła na mnie swoją uwagę. Na szczęście również nie chciała przerywać innym więc podeszła do mnie po cichu.

- Hej Denki! Co kupiłeś? - Zapytała Ashido.

- Um... Nieważne. - Nie chciałem się przyznawać, że chce pofarbować włosy.

- No weeeź nie bądź taaaaki powiedz. - Nalegała Kosmitka.

- Uh... No dobra tylko nikomu nie mów.

- Nie powiem!

- Obiecujesz? - Nie ukrywam, że jej nie wierzyłem. Mina to Yaoistka jak by usłyszała co chce zrobić i dla kogo to by wymyśliła sobie jakiś ship i by o tym wszystkim powiedziała.

- Obiecuuuje. - Powiedziała przeciągle.

- No dobrze więc... Chcę pofarbować włosy. - Pokazałem jej farbę. - Ponieważ Toshi powiedział, że nie przyjaźni się z Głośnymi blondynami... a jak nie będę blondynem to będzie się mógł ze mną przyjaźnić. - Wyszeptałem.

- O RANY NA MÓJ QUIRK CZY TY POŚWIĘCASZ SWOJE WŁOSY DLA NIEGO? - Wykrzyczała kosmitka ale kiedy zorientowała się, że przerwała BakuSquadowi seans i zwróciła na nas ich uwagę szybko szybko wymyśliła jakąś ściemę, że to powiedział jej siostrze ktoś tam czy coś i znów zaczęła mnie wypytywać o włosy ale ciszej.

- Było blisko. - Powiedziała kosmitka. - Wracając, po co niszczysz swoje włosy dla niego? i inne pytanie czy ty w ogóle wiesz jaki to kolor?

- Szczerze nie mam pojęcia czemu to dla niego robię... taki już jestem i tyle, a co do koloru to będąc szczerym nie mam pojęcia.

- Pokaż to. - Powiedziała po czym wyrwała mi pudełeczko z farbą. - Ty... ale ty - próbowała wydusić coś ze śmiechu - Ty wiesz... że to różowy? - zaczęła się śmiać. Nie dziwię się jej pewnie pomyślała o mnie we włosach różowych.

- Różowy?! Japierdziut.... Jak se zrobię te włosy to mnie wyśmieje a nie się ze mną zaprzyjaźni.

- Ja tam myślę, że powinien docenić twoje poświęcenie.

- Naprawdę? Czyli ma sobie robić te włosy?

- Jak najbardziej! Najwyżej później to zmyjesz, z tego co tu pisze to zmywa się po 7 myciach.

- Czyli miał bym 7 razy myć głowę?

- Ey! Nie ja tu chce mieć za przyjaciela A-społecznego ucznia.

- Eh... raz kozi śmierć. Tak po za tym to pomogła byś mi je zafarbować? Jesteś dziewczyną i pewnie znasz się an tym lepiej niż ja.

- Spoko.

Poszliśmy do mojego pokoju i po jakiś 2 godzinach moje włosy były gotowe.

- Dzięki Mina!

- Nie ma... s-sprawy - Wydusiła kosmitka która ewidentnie dusiła się ze śmiechu. - Idź pokazać się Hitoshiemu! napewno mu się spodobasz! BA ZAKOCHA SIĘ W TOBIE I POZBAWI MIANA PRAWICZKA! - wykrzyczała.

- MINA! - poczułem jak lekki rumieniec zagościł na moich policzkach.

- CO? Ja tylko mówię jak będzie! Jestem wróżbitką!

- Wal się.

- EY! Ja ci tu pomagam a ty mi mówisz, że mam się walić? - Przybrała teatralną pozę obrażonej 5-letniej dziewczynki.

*

Wow jak narazie to najdłuższy rozdział ma 1040 słowa

Miłego dnia życzę tak przy okazji.

꧁𝙳𝚣𝚒𝚠𝚗𝚎 𝚞𝚌𝚣𝚞𝚌𝚒𝚎 ꧂  ❦︎𝙨𝙝𝙞𝙣𝙠𝙖𝙢𝙞❦︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz