Neyse ben babam annem bindik arabaya kardeşim i anneannem e bıraktık gittik
**** köyü vardı o köye doğru yola çıktık neyse karı nin evine geldik babam kapıyı çaldı ses gelmedi bir daha çaldı ses gelmedi üçüncü ye çaldıginda bir adam kapıyı açtı adamı şöyle bir süzdum eski püsku kıyafetleri vardı Üzgün bir yüzü vardı buyrun dedi girdik içeriye şu odaya geçin dedi tam o odaya geçerken diğer odanın kapısının arasında bir şey gördüm 2 tane adam bir kadını tutuyor sımsıkı bir tane kadın da birseyler okuyordu neredeyse 20 dakika bekledik kadın geldi bana şöyle bir baktı garip bir başörtüsü vardı güzel şık bir pardusesi vardı babamla tokalasti anneme sadece merhaba dedi bana dedi gel bakayım şöyle deli kanlı dedi gittim yanına elimi tuttu diğer elimide tuttu gözlerim e bak dedi sonra bir kase istedi içinde sıcak su vardı benden bir saç teli istedi makasla kestik bir tel sonra onu kasenin içine attı bişeyler okudu ve bana baktı gözlerini portleterek olum sana bir kız cin musallat olmuş dedi. Annem ve babam bana baktı bende onlara baktım nediyor bu kadın kadına "abla emin misin nerden çıktı şimdi bu hiç bir şey yapmadım ben" dedim kadın bana senin bişi yapmana gerek yok kız cinler kendi kendilerine aşık oluyorlar dedi çok ama çok sasirmistim sonra Kadın bana daha önce duşta çok durdun mu diye sordu bende bir düşündüm 2 hafta önce neredeyse 1 saat durmuştum duşta kadın bana banyolar Tuvaletler kapı esekleri cinlerin evidir öyle yerlerde çok bulunmamak lazım dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cobalt Korku Hikayesi
Randomnot: +18 dir böyle hikayelerden etkilenecek kişilerin okumamasini şiddetle arz ediyorum