Bölüm 3

427 4 0
                                    

Kendi kendime ne diyor bu kadın dedim Saçmalıyor mu yoksa gerçekten doğru mu bana bir şey daha sordu son günlerde sabah kalktığında elinde kına gibi birsey varmiydi dedi bende şaşırdım evet dedim kadın Üzgün bir şekilde bana baktı seni düğünlerine cagirmislar orda kına yakmışlar dedi şok olduk hepimiz sonra babam dedi ne yapacağız **** abla dedi kadın da şimdi size bir Muska yazacam onu 40 gün takmasi lazım eğer çıkarırsa direk cinler imha ederler asla çıkarmaman lazım dedi çok korktum eve doğru gitmeye başladık arabayla kadın muskayi yarın verecekti acaba bu dedikleri doğru muydu yoksa bizi para için kandiriyor muydu babam la kadın anlaşma yaptı eğer bu olay çözülürse kadına 500 tl verecektir öyle bir anlasma yapmışlardı yarın kadın bize gelecekti hem muskayi verecek hemde evi incelicekti akşam olmuştu annemler diğer odada biz kardeşimle bir odada yatıyorduk herkes uyudu ben uyuyamadim uykum gelmedi biraz tirstmistim tam uykuya yönelirken kardeşim uyandı ağlıyordu ve orda orda orda diyordu hemen kalktım ışığı açtım noldu dedim sadece ağlıyordu babamlar da geldi ne oluyor diye ben de anlattım kardeşimi yanına aldılar uyudular bende uyudum sabah oldu pazar günüydü kahvaltı ediyorduk kardeşim e dedim akşam neden öyle yaptın diye bana yoo dedi ben hiç uyanmadim dedi baba dedim ne diyor sizde gördünüz dedim babam bana bakarak ne diyorsun sen hiç uyanmadim ben annende uyanmadi dedin şimdi daha çok tirstim onlar annem babam kardeşim değilse onlar kimdi.

Cobalt Korku HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin