Neyse bunları unutmaya çalışıyordum kahvaltımizi ettik annem biraz evi toparladı kadın eve gelecek diye 10 sonra kapı çaldı annem kapıyı açtı kadın gelmişti Merhaba dedi annemde Merhaba dedi kadın girdi eve bana baktı kardeşim e baktı sonra Annem salona buyrun dedi salon a geçtik çantasından bir şeyler çıkardı masaya koydu dedi bana bu muskayi 40 gün takacaksin dedi bende tamam dedim bana verdi muskayi taktım bende sonra odami görmek istedi odama geçtik odamda tavanda böyle nasıl desem kuytu bi yer vardı kadın oraya bakarak dedi cinler hep oradalar ya odasını değiştirin yada evi değiştirin bu evde garip şeyler hissediyorum dedi sonra gel yanıma dedi gittim yanına elini sırtıma soktu ovalamaya başladı ovaladi ovaladi elini bir çıkardı eli böyle nasıl desem mosmor ısırmislar sanki böyle kadın büyük bir acıyla bağırdı elini biz sardik annem hemşireydi neyse sardık elini kadın dedi sana aşık olan tek bir cin değil oğlum dedi dikkatli ol dedi çok korkmustum tamam dedim kadın çıktı evden acayip şaşırmistim neler oluyordu odami değiştirdik artık salonda yatıyordum böylesi daha rahatti neyse gece oldu yine evde ekmek kalmamış ben giderim dedim babam olmaz dedi babam gitti 15 dakika sonra geldi eve görmeniz lazım perişan olmuştu ne oldu baba dedim dur Dedi anlatacam dedi soluk soluğu kalmıştı 5 dk dinlendikten sonra anlattı yolda gidiyordum kimsecikler yoktu yolda ve elektirik kesilmisti neyse giderken bana doğru bir kadın geliyordu aramızda baya fark vardı bir baktım birden önüme geldi suratı böyle yaralı bir gözü yok ayakları tersti hemen arkami döndüm Aytel kursi okudum arkami döndüğümde yoktu dedi çok şaşırticiydi bunlar nelere bulaşmistik biz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cobalt Korku Hikayesi
Randomnot: +18 dir böyle hikayelerden etkilenecek kişilerin okumamasini şiddetle arz ediyorum