Artık babamda bu olaylardan etkilenmisti Annem i ve kardeşim i anneanneme bıraktık bu olaylardan etkilenmesinler diye neyse Babam diğer odadaydi ben ise kendi odamdaydim kadının verdiği muskayi cikardim içini açtım incelemek için içinde garip kelimeler vardı çoğu arapçaydi içinde kuran da geçmeyen kelimeler vardı belki bu kadın bize kötülük yapıyordu muskayi yaktim yaktigim gibi bir şeyler oldu hemde çok kötü birden rüzgar geldi falan babamın yanına gittim direk hiç bişi olmamış gibi babam dedi Muska nerde attım dedim dediğim anda bana tokat attı ne yaptığını sanıyorsun sen dedi hayatını riske atamassin dedi kadını aradı kadın gelemem siz gelin dedi kadının evine gitmek için arabaya bindik ve **** köyüne doğru yola çıktık saat. 01.00 gibiydi etrafta hic isik yoktu neyse kadının evine geldik babam kapıyı çaldı kapıyı açan olmadi bir daha çaldı yine açan olmadı haydaa hem bizi çağırıyor hemde kapıyı açmıyor dedi babam geri dönelim bari dedi tam geri dönerken bir adam gördük elinde su bidonlari vardı direk ayaklarına baktım normaldi "Selamın aleyküm" dedi Aleyküm Selam dedik ne arıyorsunuz burada dedi **** hanim için geldik ama kapıyı açmadi dedik adam bize baktı ve **** dün hakkı rahmetine kavuşmuştu dedi Üzgün bir şekilde babamla ben birbirimize baktık adam a neyse iyi akşamlar diyip eve dönmek için araba ya bindik bunlarda neydi hala kafam almadı neyse çıktık yola giderken babamın tuvaleti geldi sen bekle isiyecem dedi ama benim de gelmişti bende gittim babamla işedik ikimizde arabaya geldik bir baktım arabanın caminin üzerinde kanlı el işaretleri var birden bağırdım bunlarda ne diye babam sakinleştirdi bindik arabaya neredeyse 140 yapıyordu arabayla eve 10 dakika da geldik şimdi uyuyalim yarın sabah dedenlere gideriz belki onun tanıdığını bir hoca vardır dedi tamam baba dedim ve yattım uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cobalt Korku Hikayesi
Randomnot: +18 dir böyle hikayelerden etkilenecek kişilerin okumamasini şiddetle arz ediyorum