Babam uyuyordu babamı itekledim uyandı noldu oğlum dedi anlattım olanları kalktı yattigim odaya gittik baktık hersey normaldi dedemlerde geldi noldu dedi anlattım olanları resimler normaldi sanki rüya gibiydi neyse dediler babaannem yanında yatayim bugün dedi tamam dedim yeniden uyudum bu sefer rüyamda güzel mi Güzel bir kız gördüm sarı saçlı mavi gözlü beni cagiriyordu arapça birseyler diyordu rüyamda yavaş yavaş kıza doğru gittim aramızda 1 metre vardı babam koşa koşa gitme diye bağırdı dinlemedim gidiyordum yanına kendime alı koyamiyordum çok yaklaşmistim babam uyandırdi hadi oğlum kalk dedi uyandım dedi bana rüyanda arapça kelimeler diyordun dedim ne dedim baba dedim ******** dedi bu kelime rüyamda ki kızın dediği şeyle aynıydı neyse bunlardan kurtulacam diye umuyordum neyse kahvaltimizi ettik ****** diye koy vardı bilen bilir hoca o köydeydi köye doğru çıktık yola akşam 19.00 gibi geldik köye evler vardı ama hepsi boştu bir sürü köpek gördüm birbirlerini parçaliyorlardi neyse ileride ormanlık bir alan vardı dedem dedi durun burda yürüyerek gidecez dedi arabayi park ettik ve gittik eve doğru evin bahçesinde garip semboller vardı böyle evde kırmızı birseyle yazılmış bir şey kelime vardı neyse dedem tikladi kapıyı bir amca açtı buyrun dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cobalt Korku Hikayesi
Randomnot: +18 dir böyle hikayelerden etkilenecek kişilerin okumamasini şiddetle arz ediyorum