⸺ 𝙱𝚘𝚔𝚞𝚝𝚘 𝚎𝚛𝚔𝚎𝚔 𝚊𝚛𝚔𝚊𝚍𝚊𝚜̧ı𝚗 <𝟹
→Bokuto ile bir ilişki içinde olmak, tüm varlığınız boyunca yaşadığınız en aptal ve harika ilişkilerden biri olacaktır.
→Sanki bundan asla sıkılmayacakmış gibi ya da ondan ayrılmayı düşünemeyecekmişsin gibi hissedersin. Bu fiziken ve zihinsel olarak imkansız.
→Hepsi oyuncu, gösterişli ve çocuksu kişiliği sayesinde.
→Akaashi zaten size ne yapacağınızı ve ruh hali değiştiğinde bo ile nasıl başa çıkacağınızı öğretiyor.
→Bir gerçek: siz ikiniz çıkmaya başlamadan önce, keiji ile sizi ne kadar çok sevdiğini, ne kadar sevimli şeyler yaptığınızı, sizin hakkınızda fark ettiği yeni şeyleri vb. hakkında konuşurdu.
→Sonra keiji, ilişkinin yürümesi için size öğretmesi gereken her şey hakkında zihinsel notlar alırken en iyi arkadaşını rahatlatmak zorunda kaldı.
→Ama keiji bunu yapmasa bile, ilişkiniz yine de harika olmanın bir yolunu bulacaktı.
→Bokuto, duygularını kontrol etmek için alternatif yollar bulan tipe benziyor çünkü o gerçekten senin için kırbaçlanmış ve her zaman en iyi arkadaşının yardımı olmadan bir şeyler yapabileceğine inanıyor.
→Aklında ve kalbinde - küçük ruh hali değişimleri yüzünden seni asla kaybetmek istemiyor.
→Ve sonunda ikiniz çıkmaya başladığınızda, ah oğlum. Keiji, artık "bokuto gözetimi" görevlerini paylaşacak birine sahip olduğu için rahatlamıştı.
→Devam edin~ umarım ya gürültü önleyici kulaklıklar almaya ya da yüksek seslere alışmaya hazırsınızdır çünkü.... bo gürültülü bir insandır.
→"GÜÜÜÜÜÜÜNNAAAAAYYYDDDIIIINNNN BEBEK BAYKUŞ~!! UYAN! GÜNEŞ PARLIYOR VE-"
→Yumruk! Kabarık bir yastık ona doğru uçar, "hayır lütfen... bana 5 dakika daha ver."
→"Aynı şeyi 5 dakika önce de söyledin ve sanırım kalkma vaktin geldi. En azından benim için lütfen!"
→Büyük olasılıkla yatağa atlar ve sizi uyandırmak için öpücüklerle saldırır.
→Okul ve mahalleniz... büyük ihtimalle adınızı biliyorlardır.
→Adın onun ağzında bedava yaşıyor ve alçakgönüllü utanç verici ama aynı zamanda sevimli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬-
FanfictionÇevirdiğim hayal et ve tepkiler kitabı. Smut var, rahatsız olacaksan normal bölümleri oku