,,Hej, y/n! Vstávej!" Slyšela jsem někde kousek od sebe. Hned jsem vystřelila do sedu a odtáhla se ke stěně. oh- Já jsem vlastně u Aizawi... Nahlas jsem se nadechla a podívala se na zaraženého Shinsa, stojícího vedle postele. ,,uhm promiň?" řekl docela nejistě. ,,...musíme jít do školy, tak uhm...tohle si obleč a já počkám v kuchyni" Položil mi na postel uniformu, a když jsem kývla odešel. Musím si zvyknout na to že už nejsem v sirotčinci jinak se pořádně nevyspím nikdy...
Vstala jsem z postele a následně ji ustlala. Rozložila jsem uniformu a pořádně si ji prohlédla. Já mám nosit sukni?!? No tak to ne. Sukni jsem odhodila na postel a převlékla si vrch oblečení. Bílá košile a červená kravata. To by mělo být v pohodě. Znovu jsem se podívala na tu sukni a pak se vydala ke skříni. Vytáhla jsem jediné pořádné kalhoty které mám a oblékla si je. Vyšla jsem z pokoje a zamířila rovnou do kuchyně.
Jen co jsem tam vešla tak se na mě Shinso i Aizawa zmateně podívali. ,,Dal jsi jí celou uniformu?" ,,jo" Rychle jsem do ruky vzala sešit a otočila na prázdnou stránku. Jestli budu muset celou dobu psát na ty papíry tak se z toho zblázním... ,,Nechci sukni" Napsala jsem a ukázala jim, teď už ne prázdnou, stranu v sešitě. Aizawa si povzdechl a podíval se na Shinsa. ,,Můžeš jí půjčit svoje náhradní kalhoty? Nějak to domluvím..." Shinso si ho chvíli zmateně prohlížel, ale pak mě pobídl ať jdu s ním.
Došli jsme k němu do pokoje a on rovnou přešel ke skříni. Vyhrabal z ní jedny kalhoty a hodil mi je do rukou. ,,Můžeš si to převléct tady. Půjdu si posbírat věci" Jen jsem mu kývla a když odešel kalhoty si převlékla. Jsou mi velké... Tohle bych neměla- Otevřela jsem jeho skříň a pokusila se najít nějaký opasek. Naštěstí jsem ho během chvíle našla. Nasadila jsem si ho a skříň zavřela. Kalhoty co jsem měla předtím na sobě jsem rychle odnesla do svého pokoje a vydala se za nimi aby nemuseli tak dlouho čekat.
Všichni tři jsme došli k autu a Aizawa hned vyjel. Koukla jsem na Shinsa a ten si jen nasazoval sluchátka. Nechala jsem ho tedy být a opřela se o dveře auta. Tak jo. Jde se na to.
ČTEŠ
𝓯𝓸𝓻𝓫𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮
Fanfictiony/n. šestnácti letá dívka, které před pěti lety umřeli rodiče. Celých těch pět let strávila v sirotčinci kde prožila spoustu špatných věcí. Týden před její narozeninovou oslavou si ji někdo adoptuje. Dokáže se mu y/n otevřít? Jak bude vycházet s o...