,,Všechno....a...viděla jsem vás. Tam na chodbě když jste se vrátili. Nechápu to, ale..." ,,Eri, prosím slib mi, že o tom nikomu neřekneš" přerušila jsem ji. ,,Všechno ti vysvětlím tak, aby jsi to chápala, ale prosím" Jen pokývla hlavou a já si trochu oddechla.
Chvíli jsme tam v tichosti seděli a já přemýšlela co říct. Já a náš bratr spolu chodíme? To asi není zrovna ideální, co? ,,No víš..." ,,y/n" přerušila mě. ,,Nejsem tak pitomá" dodala a já pokývla hlavou ,,Já vím" špitla jsem. ,,Mám Shinsa ráda" pronesla jsem nakonec. ,,Ne tak jak ostatní, ale...víc" ,,Takže...jste do sebe zamilovaní?" Zeptala se překvapeně a já pokrčila rameny. ,,Zamilovaní....to je silné slovo, nemyslíš?"
Shinso pov
Po večeři jsem se vydal k sobě a chvíli se válel na posteli, než jsem se rozhodl, že půjdu za y/n. Došel jsem před její pokoj a zaslechl její hlas. S někým mluví. ,,Mám ráda Shinsa" jen to řekla pousmál jsem se a chystal se otevřít dveře, ale pak jsem zaslechl další hlas. ,,Takže jste do sebe zamilovaní?" Eri. Zarazil jsem se a ruku stáhl zpátky podél těla. ,,To je silné slovo, nemyslíš?" Nemyslím. Pomyslel jsem si hned a chvíli skenoval dveře pohledem. Mám tam jít nebo ne?
,,Shinso" ozval se Aizawa za mnou a to mě vyrušilo z přemýšlení. ,,ano?" Otočil jsem se na něj a udělal pár kroků od dveří pokoje. ,,Proč tu stojíš tak na chodbě?" Zeptal se mě nechápavě a já se snažil co nejrychleji přijít na nějakou výmluvu. ,,šel jsem za y/n" řekl jsem nakonec popravdě. ,,Ale teď se baví s Eri, tak jsem si říkal, že se vrátím k sobě" Zkoumavě si mě prohlédl a pak pokývl hlavou.
,,Nechceš...nechceš si se mnou něco pustit?" Zeptal jsem se po chvíli ticha. ,,Rodinný večer?" Navrhl a já zakroutil hlavou. ,,Jen ty a já" řekl jsem a on pokývl hlavou. I s ním jsem se tedy rozešel k sobě do pokoje a vzal do ruky notebook.
Když si sedl na mou postel položil jsem vedle něj laptop a a začal hledat co bychom si pustili. ,,Tak o co jde?" Zeptal se, když jsme tam už nějakou chvíli v tichosti seděli. ,,O nic" odpověděl jsem hned a hledal dál. ,,No tak. Ven s tím. Kdyby to nic nebylo netáhneš mě k sobě do pokoje se záminkou, že si chceš něco pustit" pobídl mě a já si povzdechl. Posadil jsem se na postel a zaklonil hlavu dozadu, abych viděl na strop. ,,Znáš mě až moc dobře" zamumlal jsem.
ČTEŠ
𝓯𝓸𝓻𝓫𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮
أدب الهواةy/n. šestnácti letá dívka, které před pěti lety umřeli rodiče. Celých těch pět let strávila v sirotčinci kde prožila spoustu špatných věcí. Týden před její narozeninovou oslavou si ji někdo adoptuje. Dokáže se mu y/n otevřít? Jak bude vycházet s o...