10

245 20 1
                                    


,,Jdeme se najíst!" Vykřikl Denki nadšeně jen co jsme vyšli z obchodu. ,,Někdo se už nemůže dočkat" uchechtl se Mina. ,,Tak co? Kam nás vezmete kluci? S holkama rozhodně chceme do nějaké restaurace" pronesl Denki. Jen jsme se nad tím uchechtli a čekali co navrhnou. ,,Denki, kazíš nám počty. Teď nám nevychází naše rande, když jsi s holkama" zabručel Kirishima ,,Jaké rande?" Zeptal se hned nechápavě Shinso. ,,Tohle byl plán: Já budu mít večeři s Minou, Denki s Jiro a ty s y/n. Geniální trojité rande plus Bakugo, který nechtěl nikoho přivést" Vysvětlil Kirishima. ,,Pořád nám to vychází. Jen to trochu poupravíme" Pronesla Mina. ,,Ale-" naznačila jsem, ale než jsem mohla ukázat cokoli dalšího Mina mě zastavila s tím, že chce provést svůj 'geniální' plán. ,,Když je teď Denki s holkama uděláme to takhle: Já s Kirishimou, y/n s Shinsem, a Jiro si vezme Bakugo. Denki sice zůstane naše single nejlepší kamarádka, ale on to zvládne" uchechtla se Mina. 

,,Mám námitku" ,,Já taky" ,,Já ani ne" ukázala jsem a sledovala Shinsův zmatený výraz. ,,Tobě copak nevadí, že nás tlačí do rande?" Zeptal se mě Shinso nechápavě. ,,Však my to jako rande brát nemusíme. Nech je ať si říkají co chtějí" pokrčila jsem nad tím rameny. ,,já s tím taky nesouhlasím" přidal se do toho hned Bakugo. ,,A ty s tím nesouhlasíš proč? Však se s Jiro bavíš a jste si blízko" ,,Ale nechci s ní na rande" ,,Tak to taky neber jako rande. Jednoduché" povzdechla jsem si. ,,A nebo vezmu Jiro na rande já" navrhl hned Denki. ,,To byl původní plán-" 

Nakonec jsme tedy došli do restaurace a Mina se hned začala angažovat. Denkiho s Jiro poslala k jednomu stolu, Mě s Shinsem ke druhému a ona sama si s Kirishimou a Bakugem sedla ke stolu pro tři. Bakugo sice nevypadal zrovna nadšeně, ale co mu zbývalo? Mina se tak rozhodla a to znamenalo, že s ní už nic nehne. 

Nějakou dobu jsme tam seděli, každý u svého stolu a povídali si až dokud se někdo nerozhodl, že je čas jít. A tím někým myslím Aizawu, který nám z ničeho nic začal volat, že bychom měli už domů, abychom pohlídali Eri když on a Mic jdou ven. 

,,Tak mi jdeme. Mějte se" usmála jsem se a zamávala jim na rozloučenou. Otočila jsem se a s Shinsem se rozešla směr dům. ,,Co chceme zbytek večera dělat?" ,,co film?" Navrhla jsem a Shinso jen kývl. ,,To zní dobře. Eri to bude bavit a my budeme mít taky chvíli klidu" usoudil a já pokývla hlavou. 


𝓯𝓸𝓻𝓫𝓲𝓭𝓭𝓮𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮Kde žijí příběhy. Začni objevovat