( 3 сарын дараа )
Жонгүг: Унтамхай минь сэрээрэй хайр нь өглөөний цай бэлдчихлээ. гэсээр орон дотор минь өглөөний цай бэлдээд авч ирлээ.
" Ойлголоо би бослоо.Баярлалаа хайраа. Гоё амттай байна."
Жонгүг: Тийм байвал болж дээ.
" Аааааа!!!!!!! "
Жонгүг: Яасан бэ????
" Ж-Жонгүгаа...г-гэдэс хүчтэй базлаад байна."
Жонгүг: Юу?
" АаААААА!!! "
Жонгүг: Хурдан эмнэлэг явцгаая!
Жонгүг намайг тэвэрсээр машиндаа суугаад эмнэлэг рүү явлаа.
***********
Одоо би эмнэлэгийн орон дээр төрөх гээд хэвтэж байна. Харин Жонгүг намайг өвдөж байхад юу ч хийж чадахгүй байгаа болохоор тэрэндээ бухимдсаар хажууд минь зогсоно.
" Хайраа хэрвээ би хүүхдээ төрүүлж чадахгүй үхчихвэл чи миний ардаас битгий их гашуудаарай. Бас сайн хүнтэй учраарай. Чамайг ганцаардаасай гэж хүсэхгүй байна."
Жонгүг: Юу яриад байгаа юм! Чи минь чадна. Би мэдэж байна.
Эмч: Нөхөрийнх нь хийх ажил дууссан. Одоо чиний л хийх ажил үлдлээ. Эмчийгээ дүл гэхээр дүлээрэй. Дүлж дуусаад гүнзгий амьсгаа аваад дахин дүлнэ. Ойлгосон уу?
" О-Ойлгосон."
Эмч: Дүлээрэй.
" АААААА!!!! " эхний дүлэлтэнд л хамаг тэвчээр минь алдагдлаа
Эмч: Битгий орил. Дахиад дүл.
" ЯАААААаА!!!!!! "
Эмч: Дахиад дүл!
" Х-Хайраа өвдөөд байна."
Жонгүг: Хайраа дахиад жоохон л тэсчих. гэсээр гарнаас минь тас атгасаар суулаа.
" ААаааа!! "
Эмч: Дахиад жоохон л дүлчих.
" Ааааааааааа!!!! "
сүүлийн ганц хүчээ шавхан дүлэхэд хүүхдийн уйлах чимээ төрөх өрөөнд хадлаа.
" Х-Хайраа би чадлаа гэж үү? "
Жонгүг: Тиймээ чи минь чадлаа. Үнэхээр мундаг байлаа. гээд хөлсийг минь арчин уруул дээр минь үнслээ.
Эмч: За баяр хүргэе. 3400гр хүүтэй боллоо.
" Ямар хөөрхөн юм бэ. Сайн уу? хүү минь. гэр бүлдээ тавтай морил."
Жонгүг: Ийм нандин бэлэг бэлэглэсэн чамдаа баярлалаа.
Ээж: Баяр хүргэе охин минь.
Би ээжийгээ хараад шууд л уйллаа. Ээж минь ингэж их өвдөж байж намайг төрүүлсэн гэж би даан ч мэдсэнгүй.
" Ээжээ~ Намайг уучлаарай. Таныг гомдоож байсан бол. Намайг төрүүлэх гэж ингэж их зовсонг нь охин нь анзаарсангүй үнэхээр тэнэг юмаа."
Ээж: Яалаа гэж дээ охин минь. Тэр өвдөлт хамгийн жаргалтай өвдөлт байсан. Учир нь чи минь бидэндээ ирсэн шүү дээ.
Аав: Миний охин их том болжээ. Аавыгаа өвөө болгосонд баярлалаа.
Ж/Ээж: Миёонаа ээжийгээ эмээ болгосонд баярлалаа.
Ж/Аав: Намайг ач хүүтэй болгосонд баярлалаа миний охин.
" Зүгээр дээ. Та нар л миний хажууд байвал би үргэлж жаргалтай байх болно."
'Хардалт' бол хогийн саванд ч хэрэггүй хог.
~ JamilaPk ~
🖤Төгсөв🖤
- Vote💗💗💗
- Unshsand bayrlalaa😊
YOU ARE READING
Миний нөхөр харгис нэгэн
Short StoryМиний нөхөр харгис нэгэн.... [Short story] [2021] ( Тухайн айдолыг буруугаар таниулах гэсэн зорилгоор бичээгүй болно. )