Yine bir yazdı ve biz her zamanki gibi küçük kasabamıza kaçamak yapmıştık. Burayı seviyordum arkadaşlarımı, denizini,havasını herşeyini sadece Eylül'ün benim adımı ezberler gibi söylemesine katlanamasamda cevap veriyordum.
"Deniz-deniiiz-deniiiiiizz"
Of bu kız beni neden çağırıyor yine?
"Ne var Eylül?"
Sallana sallana Eylüllerin evine çıktım ki her zamanki gibi o yine erkek avındaydı. Neden bilmiyorum ama erkekler benim çok ilgi alanım degildi 5.sınıftaki terk edilmemden sonra, gerçi o zaman küçüktüm ama olsun erkekler hep düşman taraf. Eylül yine konuşmaya başladı
"Bak herzaman gittiğimiz okula bi çoçuk gelmiş çok yakışıklı ve bil bakalım nerde oturuyor?"
"Nerde?" Çok ilgisiz bi şekilde sormuştum çünkü umrumda degildi.
"İzmirdeee, bak bence çocuğu bi gör sonra ben sizin aranızı yaparım ooff süper olur."
"Kes çeneni Eylül hadi kalk okula gidelim sıkıldım."
Eylül hazırlık yapmaya başladı eyvah yine tam 2 saat bekleyecektim. Beklemektense saclarimi yapmayı tercih ederim hafif dalgalı saçlarımı düzelttim rimelimi sürdüm gerci ben bunlari sadece 10 dakika da yapmıştım Eylül'en zayıf yerinden vurdum "Eylül Emre seni çağırıyor" dedim ve aşağı indikten beş saniye sonra Eylül'de indi bunu yapmayı seviyordum. Emre Eylülü terk eden ilk sevgilisiydi ki buna ben bile şaşırmıştım çünkü Eylül gerçekten güzeldi kumral bombaydı resmen. Eylül yine susmuyordu "Deniz çok kötüsün neden böyle şeyler yapıyorsun bak kızıyorum ama ..." yeteeeerr sus artık be kızım of dememle sesi kesti. O sırada yazın arkadaşlarla buluştuğumuz deniz kenarındaki okula geldik. Gözüme alışkın olmayan bi yüz çarptı bi an farklı hissettim. Yaklaştıkça dahada yakışıklı olduğunu fark ettiğim yüzün sahibinin adını merak ediyordum biraz sabredersem zaten birileri onu çağırır ve bende adını öğrenirdim.
Voleybol oynamaya karar verdik yakışıklı yanımda durdu heyecanlandım altı yıl sonra ilk defa bi erkek için heyecanlandım .
Ahmet yakışıklıya "Poyraz hadi bizim takıma gel demişti" heyoo adını öğrendim gülümsemesi yaparken Poyraza yakalandım anlatmıştı neye güldüğümü Ahmete beni gösterip sırıttı biraz dalga geçer gibi bi sırıtma olduğunu fark ettiğim anda gülümseyen suratımdan eser bırakmadım Eylül e oturalım artık dedim Poyraz hala arada bakıp sırıtıyor ve o her sırıttığında ben biraz daha sinir oluyordum.
Eylül fark etmişti ve yine başladı konuşmasına "Heeey leyla oldun sürekli Poyraza bakıyorsun yoksa aşkımı oldun? " Eylül gerçekten dayak istiyorsun ama neyine aşık olucam şuna bak ukala. Çok sıkıldım hadi Eylül sahile inip dondurma alalım birazda yürürüz özledim buraları.
Sahile indik tam dondurma paralarını uzatırken Poyraz geldi ve ödedi sinirlendim "Pordan ne yapma çalıştığını sorabilir miyim" off sinir çocuk gerçekten gıcıktı yine sırıttı ve cevap verdi "Hayır soramazın ukalalar böyle centilmenlikler yapmayı sever" bi kahkaha patlattım centilmenmiş sen mi hahaa çok komik insanlık bende kalsın dedim tıpkı onun yaptığı gibi gıcık bi şekilde güldüm ve "Sağol " dedim.
Eylül bu kadar duruma konuşmadan kalamaz ve yine başladı "bak kesin senden hoşlanıyor...." seni dinlemiyoruum derken umursamaz bi şekilde gözlerimi kapattım ve kendimi yerde buldum. Gözlerimi kapattığım için düştüm ve rezilliğin daniskasındaydım bi anda biri belimden tuttu ve kaldırdı kafamı kaldırmaz olaydım Poyraz yine en gıcık haliyle sırıtmakla meşguldü ama bileğimin ağrısından onunla uğraşmak aklımdan dahi geçmiyordu. Poyraz beni kucağına almıştı "hoop noluyoruz bırak beni indirsene be gıcık bak hal gülüyor" cok komiik diyerek sırtını yumrukluyordum kliniğe geldik bileğim incinmişti doktor krem ve ağrı kesici verdi yarına bişeyin kalmaz dedi. Doktorun odasından çıktım ve Poyraz hala gülüyor allahım delirtecek beni Eylül yalvarırım götür beni dedim . Dışarıdan minik esintiler geliyordu bu saatlerde iskelede oturmayi seviyordum. Poyraz Ahmet Eylül ve ben iskeleye dizilmiştik. Esen o güzel esinti Poyraz' ın kokusunu içime çekmeme neden olmuştu kokusu o kadar erkeksi ve etkileyiciydiki bi an kendimi kaptırmaktan korktum ve hadi Eylül
gidelim artık dedim istemesemde Poyraz gıcığına teşekkür ettim.
Tüm gece boyunca bileğim ağrımıştı anneciğim sağolsun ağrı kesicimi verdi ve ağrımın azalmasıyla derin uykum başlamıştı.