"Viata merge inainte indiferent de obstacolele pe care le intalnesti..."
Totul a inceput acum cativa ani cand mama a hotarat sa ne mutam la Londra. Ma plimbam pe strada ca o umbra, prin multimea nepasatoare de oameni. Nu cunosteam pe nimeni in orasul ascela mare. Am intrat intr-o cafenea si m-am asezat la o masa in colt. Aveam impresia ca toti se holbau la mine. Ma trezec din visul meu cand un chelner vine sa ma intrebe ce doresc. Comand un latte apoi imi astept comanda. Ma uitam in jur si vedeam tot felul de oameni ciudati.
Singurul baiat dragut era tipul care m-a servit. Il sorbeam din priviri. Cand am terminat am plecat spre scoala. Directoarea m-a chemat in biroul ei pentru a-mi da orarul,cheia de la dulap si echipamentul pentru echipa de dans la care dadusem proba si bineinteles ca am si luat-o. Doar fac dans de la 4 ani. Mergem pe hol cu privirea lasata, apoi am intrat intr-o clasa unde m-am asezat langa fereastra la aer. In timp ce profesorul vorbea( aveam istorie) eu contemplam peisajul autumnal. Deodata aud un strigat.
-Izabelle Wesley repeta ce am spus sau ramai la detentie inca din prima zi de scoala!
-A-aaaa aa....
-Sa fii in clasa de detentie la ora 4 fix.
Colegii au inceput sa rada. Ma simteam atat de prost. La un moment dat cineva trimite un biletel.
"Iza e cu capul in nori"
~Colegul din spatele clasei
Ma uit la el si vad o privire destul de interesanta. El zbeste si imi fface cu mana. Clopotelul suna. Ies pe hol,iar dupa mine vine baiatul cu biletul. Ma saluta.
-Hei!
-Hei si tie!
-Pe mine ma cheama Jake, imi spune el cu un accent britanic cuceritor
-Incantata! Eu trebuie sa merg la detentie, scuze ca nu pot sa stau.
Mai exact alergam spre acea clasa, deoarece eu nu mai vorbisem vreodata cu un baiat dragut fara sa ma panichez. Mi-am luat cartea si am inceput sa citesc. Am stat vreo 2 ore acolo, iar cand am iesit Jake ma astepta.
-Am vrut sa te conduc pana acasa! Te deranjeaza?
- Nu, imi face placere, raspund eu nesigura.
Incepe sa imi povesteasca despre scoala, profesori si colegi.
Am ajuns in fata casei mele si mi-a spus ca maine inainte de ore vine sa ma ia pentru ca e nesigur sa merg singura fara sa am niciun cunoacut. Ii spun ca mai intai vreau sa trecem pe la Starbucks sa imi iau un latte.
Inainte de scoala ma pregatesc, imi iau cartea si ies.
Mergeam alene pe strazile populate. La cafenea, mi-a cerut numarul de telefon. Eram panicata...
CITEȘTI
Shadows of love
RomanceO poveste...sper interesanta a carei detalii o veti descoperi citind.