Ganduri...

33 2 2
                                    

Jake P.O.V
Izabelle e asa de draguta. Incerca tot timpul sa faca pe plac oricui... Este asa de timida, incat nici nu stiu cum sa ii vorbesc. Maine la scoala o sa incerc sa discut mai mult cu ea, poate cine stie si ea ma place. Nici macar nu avem prieteni comuni: eu,baiatul care cunoaste tot orasul si ea, fata noua care cunoaste pe nimeni. Insa totul se poate schimba daca ea ma va placea... Pot sa o fac populara, sa fie numai a mea. Sunt hotarat sa merg la pana la Izabelle chiar acum cu un trandafir in mana, insa mama nu m-as simti foarte comod,ea fiind cu parintii.
O sa astept pana maine... Dar nu pot astepta pana maine!
O sa o sun... Ba nu,ii trimit mesaj!
"Hei"
Dupa cateva minute:
"Hei". S-a intamplat ceva? Este 00:00."
"Paiii...  Voiam sa te intreb daca maine trec sa te iau si sa te mai intreb daca ai vrea sa mergi anul asta la bal cu mine?"
"Poti sa treci :). De a doua intrebarey vorbim maine. Ok? Imi este cam somn. Noapte buna! "
Acesta este cel mai frumos noapte buna. Voi pastra acest mesaj pentru totdeauna!
Acum sa dorm si eu ca maine ma trezesc de dimineata. Trebuie sa ma duc la magazin sa iau un trandafir si o cutie de bomboane si sa merg apoi la ea si sa plecam la scoala.
*Dimineata*
Oh, doamne! Am intarziat. Nu mi-a sunat ceasul. Peste 15 minute trebuie sa fiu la ea.
Imi iau repede un tricou si niste blugi si merg la masina. Mai am 5 minute si atat fac pe drum. Plec repede.
Izabelle P.O.V
Doamne ce s-a intamplat. Nu mai vine. Oare ar trebui sa il sun?
Hmm.. Ah, uite masina.
Dechide geamul si vad o freza ciufulita care ma invita sa urc. Ma uit la el si incep sa rad.
-S-a intamplat ceva?intreaba el curios.
- Nu, doar ca esti cam ciufulit. Stai sa ti-l asez.
-Ok.
In parcare imi pun mainile in parul lui blond, moale si i-l aranjez.
-Acum arata mult mai bine.
-Doar e facuta de tine. Spune el entuziasmat.
Iesim si pasim amandoi pe hol. Toti ochii se intreapta spre noi, iar grupurile de baieti si de fete soptesc ceva. Jake striga in gura mare:
-La ce va uitati? Vi se pare ceva interesant?
Linistea pune stapanire pe holuri apoi soneria se aude si toata lumea pleaca spre clasa.
Ma indreptam cu Jake cand, deodata, el spune ca trebuie sa vorbim dupa ora.
Astept curioasa sa treaca ora si parca ceasul incetineste. Profesorul preda lectia,iar eu eram numai cu gandul la el. Cand, la un moment dat, se aude:
-Yes! Spun in gandul meu.
-Vino! Zice el foarte stresat.
-Ok
Ma duce intr-un colt al scolii unde nu e nimeni si zice:
Hello sunt the_unicorn! Sper ca povestea va place. Aruncati o geana pe cartea IzzaPayne e prietena de-a mea si e fana 1D. Avea 1,5k views dar a trebuit sa isi stearga fostul cont si a repostat. Soo... Bye! :)

Shadows of loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum