Nu stiu ce sa fac. Ii intind un biletel pe care era numarul meu, apoi plecam spre scoala.
Cateva ore plictisitoare apoi am plecat spre casa cu el.
M-a intrebat de ce sunt asa retrasa si nu am stiut ce sa ii raspund asa ca am tacut. Nu am zis nimic tot drumul.
Cand am ajuns Jake a schitat un gest ciudat ca si cum ar fi vrut sa ma imbratiseze, insa m-am indepartat de el si am fugit in casa. Dupa 10 minute primesc un mesaj:
"Hei! Scuze pentru gestul meu. Sper ca nu esti suparata. De ce ai fugit asa? ~Jake"
"Scuze... Nu m-am suparat, doar ca..."
"Ce s-a intamplat?"
"E complicat."
"Ai treaba? Daca nu sunt in 10 la tine :) "
"Ok"
Am iesit afara. El satea acolo asteptandu-ma.
Eram imbracata cu o rochie scurta mulata. Pe fata lui se vedea mirarea. Am mers in parc si mi-a aceeasi intrebare " De ce sunt asa retrasa"
Am ezistat sa raspund dupa care a pus mana pe obrazul meu si s-a uitat in ochii mei.
-Spune-mi, te rog!
-P-pe mine nu m-a placut niciun baiat pana acum. Nu am avut un iubit. Nu stiu sa sarut sau sa imbratisez un baiat si nu stiu ce e aia iubire.
-Dar esti frumoasa...
-M-am schimbat mult in ultimul timp. Pana acum 2 ani eram grasa si toata lumea ma evita.
-Nu pot crede aceste lucruri.
Scot telefonul si ii arat o poza la 13 ani.
Ramane cateva secunde uimit, apoi rupe tacerea.
-Vino pana la mine si vom vorbi mai multe.
CITEȘTI
Shadows of love
RomanceO poveste...sper interesanta a carei detalii o veti descoperi citind.