Mai e o ora si termin cursurile pe ziua de azi. Stau si ma gandesc la ce sa va intampla diseara. E prima mea intalnire si am fluturasi in stomac. Iar ma uit pe fereastra, insa sunt atenta pentru a nu se mai repeta evenimentul din prima zi. Ploaia s-a oprit si a iesit curcubeul. Ma uit prin clasa si imi aduc aminte de scoala veche, de prietenele mele cele mai bune Ella si Deny. Ella va veni sa ma viziteze in vara,dar Deny se va muta mai depate . Prietenele mele erau totul pentru mine,Ella pe care o iubesc foarte mult si Deny cu care am amintiri inca din clasa intai. Vorbim in fiecare zi insa distanta dintre mine si ele ne desparte din a ne imbratisa la revedere.
Ora trece si iar nu sunt atenta. Noroc ca fata din spatele meu mi-a facut semn ca se uita profesorul ca iar ajungeam la detentie si nu de alta dar diseara aveam planuri.
Clopotelul suna. Mergeam pe coridor spre dulapul meu. Mi-am lasatcartile si mi-am scos telefonul din buzunar. Pe ecran era afisat un mesaj.
"Vino la masina. Te astept!"
Mi-am luat geaca de piele si am plecat cand m-am intalnit cu Emma. M-a intrebat unde merg si i-am spus ca am o intalnire . Inevitabil a urmat intrebarea cu cine la care dupa cateva ezitari am raspuns: cu Jake. Mi-a urat distractie placuta si in sfarsit ieseam pe usa liceului.
Ma uit la ceas si caut din priviri masina. Merg elegent pana la ea si ma urc in aceasta. Ma ia de mana ca de dimineata in timp ce conduce pe strazile Londrei aglomerate si ne oprim in fata unei cafenele. Intram si ne asezam la cea mai retrasa masa. Stau si privesc, parca inmarmurita. Noroc ca vine chelnerita cu meniurile.
Aleg sa iau un latte, deoarece aveau o reteta speciala cu vanilie, iar el ia o cafea. Vorbeste ceva cu chelnerita si din cauza galagiei nu deslusesc dupa care ma intreaba ce vreau la desert. Ma uit pe lista lunga de prajituri si imi aleg una din cele mai simple prajituri. Chelnerita aduce la masa bauturile pe care le savuram vorbind depre scoala colegi si despre cum mi se pare mie aici.
-Cum e la trupa de dans? Intreaba el parca incercand sa gaseasca un subiect placut mie.
-Bine. Azi mi-am cunoscut echipa: Hannah, Emma, Maddlyn si Annie si din cate am inteles va mai venii o fata.
Parea ingrijorat.
-Hanna si Maddlyn sunt cele mai populare fete din scoala si cateodata au tendinta de a inferioriza.
-Pe Emma o cunosti?
-De cand eram mic. Mama mea a fost in acelasi liceu cu mama ei si la un moment dat si vecine. Inca sunt prietene. Am petrecut mult timp impreuna de cand suntem mici. Daca vrei iesim odata toti trei ca sa o cunosti mai bine.
-Mmm.. Ok.
-Mai vrei ceva de baut?
-Nu e ok. Ne pot aduce desertul?
-Sigur, vin imediat.
Emma e un fel de cea mai buna prietena a lui. Oare au fost si impreuna? Mi-e rusine sa-l intreb.
Se intoarce innapoi urmat de o chelnerita cu o prajitura deasupra careia se afla un trandafir modelat atat de frumos.
- Pentru ca nu am avut cum sa iti aduc un trandafir real... Se uita in ochii mei pentru a ma descifra probabil. Mancam amandoi din aceeasi prajitura. Privirile ni se intalneau la mijloc. Se apropia din ce in ce mai mult si cand era pe cale sa se intample ceva, deodata ma retrag. Mi-era friga de aceasta apropiere. I-am spus ca e cam tarziu si as vreasa merg acasa, iar dupa ce a primit nota am plecat spre masina. Drumul a fost tacut iar cand am ajuns s-a dat jos din masina, mi-a deschis portiera .
- De ce ai reactionat asa la cafenea? Am fata de mancator de oameni?
Incep sa rad.
- Nu doar ca-a m-am panicat. Totul se intampla asa depede. Vreau sa te imbratisez.
Isi deschide bratele puternice si ma primeste la pieptul lui.
- Vrei sa o luam mai incet?intreba el un pic mirat.
-N-ar fi rau, zic eu si chicotesc.
-Pe obraz se poate?
- Sigur.
Ma sarura pe obraz si ma conduce pana in fata usi unde repeta gestul si asteapta sa intru privindu-ma de pe veranda, apoi pleaca la masina lui.
Ma pregatesc de culcare si vad un mesaj.
"Noapte buna,norisor. Ne vedem de dimineata la aceeasi ora. Al tau, Jake ."
Si- a amintit de faza din prima ora. Off doamne. Ii scriu inapoi.
"Noapte buna mancatorule de oameni"
Ma culc cu gandul la el si adorm parca plutind pe norisor.
CITEȘTI
Shadows of love
RomansO poveste...sper interesanta a carei detalii o veti descoperi citind.