The truth

13 2 2
                                    

Cand urc in masina il vad preocupat de ceva. Nu imi raspunde la salut, nu comunica, doar proveste pe geamul fumuriu. Ma sperie atitudinea lui si ma gandesc ce ar fi putut provica o asemenea reactie. Sper ca nu am facut eu ceva care sa-l supere. Privesc si eu tacuta pe fereastra pana cand nu mai rezist si il intreb curioasa.
- Esti ok?! Ce s- a intamplat? Te rog, zi ceva....
Are un moment de ezitare.
-Trebuie sa-ti spun ceva. E legat de noua colega din echipa de dans, Sophie. Eu.....o cunosc. Am fost colegi in generala si ea a fost ...mmm.... prietena mea pentru cateva luni. Dupa m-am despartit de ea si a inceput sa ma urmareasca si sa fie obsedata de mine. Nu vreau sa te alarmezi, dar poate deveni urat. Ea este ... sau cel putin era... indragostita de mine cand ne-am vazut ultima oara, la intalnirea cu clasa. A facut o scena in public destul de urata fata de fata cu care stateam de vorba atunci. M-am bucurat enorm ca nu am mers la acelasi liceu, dar se pare ca nu e intotdeauna cum iti doresti.
-Erm.... Ce pot sa fac ca sa te ajut ?
- Sa ma lasi maine sa vorbesc cu ea sa ii explic situatia. Si pana atunci sa nu ne afisam in public. Mai avem putin pana la tine acasa.
-Multumesc ca ai avut incredere si ai vorbit cu mine prima data.
-Am ajuns, paaa.
Imi da un pupic si cobor din masina. Intru in casa si o gasesc pe mama fcand treaba si ma ofer sa o ajut, dupa ce imi fac un dus.
-Iz, asa imi spune mama, cum a fost la antrenament?
-Bine. Tipa noua pare draguta, insa am aflat ceva ce nu e asa dragut.
- Ce ai aflat?
-E fosta iubita nebuna a lui Jack. Din cate mi-a povestit pe drum, nu-i o persoana prea minunata. Imi ramane sa vad pe propria-mi piele.
- Ok. Hai ca am terminat aici. Du-te si fa-ti temele. Maine mergem undeva.
-Unde, unde,undeeee?
- Mergem la mall sa gasim o rochie pentru petrecerea ta de sweet 16.
-Oh, chiar nu trebuie. Stiu ca nu ne permitem cine stie ce, nu e nevoie. O sa am o petrecere mica acasa cu Jake, Emma si poate Annie.
- Apropo, ai vreun plan diseara?
- Merg pana la Starbucks cu Annie si Emma.
-Ok. Sa fii acasa pana la 9. Daca nu, ma suni sa vin sa te iau cu masina.
-Ok, mami. Ma duc in camera.
Dupa ce exersez noua coregrafie, imi aduc aminte de Sophie, apoi imi dau seama ca am motive de ingrijorare.
Ma pregatesc sa plec. E 6:15 cand eu ies pe usa. Suntem la o masa si vorbim diverse. La un moment dat, Sophie intra in cafenea, iar fetele imi spun ca ele au invitat-o.
-Scuze ca a fost asa pe neptegatite, dar ne-a auzit vorbind si a vrut si nu puteam sa nu o intrebam.
-Ok.
Ma uit la telefon 7:05. Ok... o sa rezist.
Trimit repede un mesaj catre Jake.
"911 sunt la Starbucks si ghici cine mai e aici, Sophie. Au invitat-o colegele."
Primesc raspunsul aproape imediat.
"Vrei sa vin sa te iau? Sunt acolo in 10 minute."
"Bine, dar ramai in masina."
-Fetelor imi pare tare rau dar in 10 minute vine prietenul meu sa ma ia. Scuze ca nu mai pot sta. A fost o zi super cu voi. Emma, poti veni cu mine pana la baie? zic subtil pentru a o instrui cu privire la relatia mea.
- Ce e, Izabella?
- Nu mentiona nimic de Jake te rog. Daca intreaba cum il chama zi si tu Patrick sau ce iti vine prin minte.
-Binee! Spuse ea confuza.
Ma uit la telefon si vad un apel pierdut urmat de un mesaj cu "Am ajuns"
Ies afara si merg spre masina. Intru si il sarut apasat.
-Hei si tie!!
-Hei !!!spun si il iau de mana.
Mergem intr-un parc unde ne asezam pe banca. Mi se face frig si el in da haina lui sub care ne ingramadim amandoi. Stau la pieptul lui si ma uit catre stele. El se uita la mine de parca eu as fi o stea. Ma saruta incet dupa care stam si ne uitam unul la altul. Imi aduc aminte de mama si ma uit la ceas. E 8:30. Il rog pe Jake sa ma duca acasa si mergem la masina. Mergem cu radioul on si privesc pe geam in timp ce o melodie nostalgica canta in surdina.
Mergem as vreo 10 minute dupa care ne oprim la o benzinarie. Il astept in masina si cand iese il vad avand un plus in mana.  Omg! E atat de dragut. E un pisica unicorn.😍
-Asta e pentru tine! Spune Jake si imi da pisicutaa.
-Multumesc. O ador.
- As vrea sa spui si de mine acest lucru, spune Jake si rade.
- Il sarut apasat pe obraz dupa care ecam spre casa mea.
Ne oprim in fata casei. 8:55. Hmm inca cateva min pana trebuie sa intru in casa.
Ma apropii de el si.....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 24, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Shadows of loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum