N

119 9 11
                                    

~~~~~~~~~~

Deň svadby

Dnes je 11 August.

2 dni po mojich 18 narodeninách. Changbinove narodeniny a deň našej svadby.

Áno, presne tak. Dnes je deň D.

Vraví sa, že by muž nemal vidieť vo svadobný deň svoju nevestu, lebo to prinesie nešťastie.

No Changbin zvolil inú cestu.

Práve teraz nás zavrel do kúpeľne pred všetkými ľuďmi v našom dome, keďže sa ma snažili dostať čo najďalej od neho.

Sedím na práčke a on je medzi mojimi nohami. Jeho pery sú po celom mojom krku. „Prosím, nerob mi cucfleky, chcem mať aspoň svadobné fotky pekné." Nestihla som ani poriadne dopovedať, a Changbin mi dosť silno zahryzol do krku.

Buchla som ho do ramena. „Auu!" odtiahol sa odo mňa. „Povedala som žiadne cucfleky!" prísne som sa mu pozrela do očí.

„Dobre, dobre. Ale za to ideš so mnou do sprchy, kde mi to pekne vynahradíš." Vyzliekol si tričko, čím odhalil jeho vypracované telo.

Ruky som mu položila na ramená. „Viem, že sa ti páči tento výhľad babygirl, ale nemáme veľa času, tak poďme." Zoskočila som dolu a vyzliekli sme zo seba všetko oblečenie.

Changbin zapol teplú vodu a ja som vošla za ním. Hneď ma pritlačil ku stene a dravo ma pobozkal. „Na kolená babygirl." Poslúchla som jeho slova. Vzala som jeho penis do ruky a začala po ňom prechádzať rukou. Jazykom som oblizla jeho špičku, potom som prešla po celej jeho dĺžke a nakoniec som si ho zobrala do úst. Vidieť Changbina zavrieť oči od slasti je ten najlepší obrázok. Preto som pridala na rýchlosti. Cítila som, ako sa jeho špička dotýka steny môjho hrdla. Jeho napnuté svaly, pootvorené ústa a ruky v mojich vlasoch, pre toto som ho práve teraz chcela ešte viac. Odtiahla som sa od neho a v momente ho pobozkala na jeho mäkké pery. „Prečo si prestala?!" „Pretože ťa chcem už cíťiť" Stačili mu tieto slová a v momente ma otočil tvárou ku stene. „Máš mať čo chceš." V tom som cítila, ako do mňa vnikol a tvrdo začal prirážať. Slasť mi kolovala po celom tele. Nohy sa mi triasli a naše vzdychy vypĺňali celú miestnosť. Práve teraz to nezávidím tým ľudom v našom dome. Ale to bolo to posledné, na čo som myslela. Cítil som, ako to na mňa a ide a Changbin zrýchlil svoje prírazy. „Ešte chvíľku babygirl, spravíme sa naraz." Zahryzol mi do ucha. Changbin do mňa tvrdo prirážal. Moje emócie sa už nedali udržať a slzy mi začali tiecť po lícach. „Teraz..." keď to povedal, vybuchol vo mne ohňostroj. Nekontrolovateľne som sa triasla. Cítila som, iba ako ma Changbin chytil za pás a oprel o svoju hruď. Jeho penis bol stále vo mne. Keď som sa ukľudnila, pomaly zo mňa vyšiel a otočil ma ku sebe tvárou v tvár. Hlavu som si oprela o jeho hruď a takto sme stáli pod vodou asi 10 minút.

„Poď, musíme sa umyť. Dnes máme ešte dlhý deň pred sebou." Osprchovali sme sa. Changbin my s tým pomohol, lebo moje telo sa stále triaslo.

-

Changbin ma potom odniesol do mojej izby, kde na mňa čakali ženy, ktoré ma majú pripraviť. Našťastie nič nehovorili a robili si iba svoju prácu. „Pán Changbin aktuálne už nie je v dome, takže ak chcete, môžete si ísť spraviť tie fotky pred dom." Povedala mi jedna žena zo zamestnancov.

„Och super, pomôžete mi?"

Dostala som sa von, kde som si spravila pár fotiek. Chcem dať jednu na Instagram a s Changbinom sme sa dohodli, že si nebudeme pozerať účty. Zo všetkých som vybrala jednu a pridala som ju.

 Zo všetkých som vybrala jednu a pridala som ju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1,589,344 likes
kim.eunji_. Big day
149,367 comments

-

Do domu som sa už ani nevracala. Rovno som si sadla do auta a nechala sa odviezť pri zámok. Za 10 minút začína obrat.

Som nervózna.

Chcem povedať áno?

Čo ak si to Changbin rozmyslel?

Otázky tohto typu mi chodili po rozume, až po kedy neotvoril dvere auta môj otec. „Changbin už na teba čaká. Môžeme ísť na to?" Chytila som ho za ruku a začali sme kráčať. Changbin stál pred oltárom. Bol krásny. Nervózne som sa rozhliadla okolo seba. Bolo tu strašne veľa ľudí, ktorých nepoznám, vadilo mi to. Ale radšej som sa sústredila len na jedného človeka v tejto miestnosti.

Seo Changbin.

Muž, ktorý bude za pár minút môj muž. Môj manžel.

„Postaraj sa mi o ňu dobre Changbin." Prehovoril otec. „Samozrejme."

(ľudia, netuším, ako to prebieha pri takýchto veciach, takže to hneď prebehnem na hlavú časť)

„Ja, Seo Changbin, beriem si teba Kim Eunji za svoju ženu. Budem sa snažiť byť čo najlepší manžel, otec a priateľ, akého môžeš mať. Budem ťa milovať do konca života."

'Budem ťa milovať. Miluje ma naozaj, alebo to povedal len pre efekt?'

„Ja, Kim Eunji, beriem si teba Seo Changbin za svojho muža. Chcem byť pre teba tá pravá a chcem, aby sme sa milovali do konca života. Mali spolu rodinu a aby náš život skončil šťastne."

„Preto sa pýtam vás, Kim Eunji. Beriete si tu prítomného Seo Changbina za manžela, v dobrom aj v zlom, šťastí aj nezhodách?" všetci oči boli na mne. Changbin mi stlačil ruky, čo ma trocha upokojilo, no aj zneroznelo.

Pozrela som sa mu hlboko do oči a nadýchla som sa. „Áno."

„Pýtam sa vás, Seo Changbin. Beriete si tu prítomnú Kim Eunji za ženu, v dobrom aj v zlom, šťastí aj nezhodách?"

„Áno."

„Poprosím prstene." Vzala som prsteň a navliekla som ho na jeho prst. To isté spravil Changbin.

„Môžete pobozkať nevestu." V tom som cítila jeho pery na tých mojich.

Okolo nás sa ozval krik a tleskot.

Od vtedy ubehlo všetko strašne rýchlo. Všetci nám gratulovali, usmievali sa na nás.

Keď sme sa najedli, prezliekla som sa do pohodlnejších šiat. S Changbinom sme si spravili aj fotku, ktorú pridal na Instagram on.

 S Changbinom sme si spravili aj fotku, ktorú pridal na Instagram on

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2,576,482 likes
seo.changbin. just wedding day
587,695 comments

 just wedding day587,695 comments

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

4,838,828 likes
seo.changbin. Finally mine
2,388,828 commemts

~~~~~~~~~~

I hope you like it and yeah-
I apologize for the mistakes...
All Rights Reserved ©jbismylifeforver
bye!

~~~~~~~~~~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DARK [SK] smut/fanfictionWhere stories live. Discover now