#0 Nekoliko reci

812 53 24
                                    

Hellooo,

Uvek kada citam neku pricu,u mojoj glavi se odvijaju misli kakva je ta osoba koja to pise.

Vama se to nikada nije desavalo?Meni kao sto sam vec rekla,jeste i to puno puta.

Iz tog razloga sam pocela da tragam za nekim 'knjigama' gde ima intervjua sa piscima,ali su uglavnom bile pauzirane ili bez reci samo tako ostavljene otvoreno.

Zato sam resila da napravim svoju knjigu,cisto da upoznam malo tu osobu.Naravno ne treba tu da bude licnih stvari,moze samo neke gluposti da se napisu.

Tako da,zamislila sam da mi vi dajete predloge koje bi osobe volela da budu intervjuisane.A ja sam zamislila da svim tim osobama saljem slicna ili razlicita pitanja,pa tako mozemo saznati vise o osobi koja je napisala vasu omiljenu knjigu.

Sta mislite?Da li zelite da ja pisem ovo?

Da li da postavljam pitanja vasim omiljenim piscima ili ne?

Ako da onda mi pomozite da nadjem osobe.A ja cu se vec sve dogovoriti sa njima u inboxu. ♥

Naravno,nakon sto ste mi predlozili nekoga ili sam ja sama pronasla nekoga,moracete da sacekate malo.Da uskladim vreme sa tom osobom,a i ja sama da nadjem vremena za pisanje i intervjuisanje.

Ova 'prica' nikada nece biti pauzirana,mocitete sve vreme da saljete koje osobe zelite.

Pitanja za pisce ♥Where stories live. Discover now