~♥~
Hvala MeliMea bilo je divno saradjivati sa tobom.
Procitala sam sve njene price,koje su mi se i previse svidele.Iako me je malo izmucila,na kraju je sve prelepo ispalo.Veoma su dobre,ako ih jos niste citali preporucujem ih vam.Tako da idite na njen profil i ako zelite votajte i ostavite kom.
Molim vas veliki pozdrav za nju,mozda je bas ona buduca zvezda.
*Na pitanja koja ne zelite,ne morate odgovoriti.Niko nije primoran*
~~~~~~~~~~~~~~~~
1.Kako se zoves?
-Melania
2.Koliko godina imas?
-17 godina
3.Ides u osnovnu ili srednju skolu?
-Srednju
4.Maternji jezik ti je?
-Madjarski
5.U kojoj drzavi zivis?
-Srbija
6.Omiljeni sport?
-Fudbal ♥
7.Omiljeni igrac sporta koji volis?
-Cristiano Ronalo najvise ljubav moja haha ♥ ostala ekipa moze da se pronadje kod mene u opisu na profilu ;)
8.Treniras li ti nesto?
-Ne
9.Od 1-10 koliko volis da pises?
-11
10.Kako si saznala za wattpad?
-Eh to je bio divan dan 26.08.2014 godine.Pronasla sam neki blog na tumblru i videla sam da ta cura pise kratke price o Neymaru na engleskom.Tada sam se zapitala da li toga ima i na srpskom ili na drugom jeziku.I eto,evo me na wattpadu :D
11.Zasto pises?
-Jako volim da pisem,opusta me.Mogu da napisem ono sto nisam uspela da kazem ljudima koji su vec otisli iz mog zivota.
12.Kako si se osecala kada si objavila prvi deo svoje price?
-Prvi dan cudan,ostali dani divni ♥
13.Omiljena prica na wattpadu?
-Ima ih puno,ne bih mogla tako lako da se odlucim.
14.Omiljena knjiga?
-I toga ima puno,ali definitivno 3MSEC (sva tri dela) i trilogija Razlicita
15.Volis li da citas?
-Jako volim da citam,samo imam trip da cu zapamtiti neciju recenicu i slucajno je iskoristiti u svojoj prici.
16.Kojim slavnom osobom si opcinjena?
-Haha Cristiano Ronaldo definitivno <333
17.Koje boje ti je kosa?A oci?
-Braon,a oci zelene :)
18.Omiljena zivotinja ti je?Imas li kucnog ljubimca?
-Pas i nazalost nemam kucnog ljubimca,moji mi ne daju :(
19.Zaljubljena si?
-Ah..komplikovano pitanje.Veoma.
20.Reci bilo sta o sebi.
-Jako sam tiha,ipak tvrdoglava.Ako mi je stalo do necega ili nekoga previse burno reagujem.I branim to.No,ako me to ne zanima onda sam totalni kuler,koga ne zanima to.Volim da teram inat i da sve bude po mom.Naravno opet po istom principu,da bude po mom ako mi je stalo do tog nekog dogadjaja ili bilo cega.
Jako male stvari mogu da me usrece i volim uvek da se smejem.Mrzim da placem,jer je za to mene previse velik znak slabosti.Placem samo zbog Ronalda i Real Madrida i tu je tacka.Muskarci sa plavim ocima i plavusani me drze u zivotu.
Ne,ne pitajte me kako volim Neymara i Ronalda kada oni ne pripadaju toj vrsti,prosto je tako.Volim da se glupiram,ipak volim i da postoji neka granica.Jako volim da pomazem drugima.Za svoje prijatelje sam uvek tu i sve bih dala za njih.Takodje jako lako oprastam ljudima i zaboravljam sve ono ruzno sto su mi rekli,sto mi nekada jako tesko pada,jer bih ja to vrlo rado da zapamtim i da mu uzvratim.
21.Da li je novac bitan u zivotu?
-Nije.Ali vecini ljudi je to centar sveta
22.Omiljena drzava i grad?
-Spanija i Madrid
23.Ako volis fudbal,za koga navijas?
-Real Madrid i Crvena Zvezda ♥
24.Omiljena muzicka grupa?
-Am,ne znam ima ih puno
25.Koje jezike vec znas?A koje bi naucila?
-Madjarski,srpski,nesto se kao saplicem u engleskom i nemackom.Volela bih da naucim spanski i portugalski.
Danas sam naucila raznih stvari takodje i o Melaniji,sutra bih o nekome drugom. :)
Hvala i idemo uskoro dalje ♥ Saljite mi vase predloge,verujem da postoji neko koga zelite upoznati bolje.
Uspela sam da skupim do sada dosta intervjua,nadam se da vam se svidja ovo sto radim.
YOU ARE READING
Pitanja za pisce ♥
RandomRazmisljala sam puno o ovome i pokusala sam da nadjem neke intervjue sa piscima,ali nazalost ljudi koji su vec to poceli da pisu su uglavnom prestali ili slicno.Tako da sam resila da ja napravim ovu tako reci knjigu.