#1.lovestory73

549 44 13
                                    

~♥~

I evo ga moj prvi intervju.Moram vam priznati da sam veoma nervozna bila i hvala lovestory73 na saradnji.

Molim vas veliki pozdrav za nju,mozda je bas ona buduca zvezda.

Njena prica se zove 'Stara ljubav zaborava nema' mozete je procitati na njenom profilu i naravno ako zelite ostavite lajk i komentar.

*Na pitanja koja ne zelite,ne morate odgovoriti.Niko nije primoran*

~~~~~~~~~~~~

1.Kako se zoves?

-Marija

2.Koliko godina imas?

/

3.Ides u osnovnu ili srednju skolu?

-Srednju

4.Maternji jezik ti je?

-Srpski

 5.U kojoj drzavi zivis?

/

6.Omiljeni sport?

-Klizanje

7.Omiljeni igrac sporta koji volis?

-Kim Yuna

8.Treniras li ti nesto?

-Ne

9.Od 1-10 koliko volis da pises?

-10

10.Kako si saznala za wattpad?

-MeliMea

11.Zasto pises?

-Osecaj ispunjenosti i srece je dovoljan razlog, ali kada se tome dodaju ljud,koji citaju je nesto vise nego sam osecaj srece i ispunjenja..

12.Kako si se osecala kada si objavila prvi deo svoje price?

-Osecala sam se cudesno.

13.Omiljena prica na wattpadu?

-Uff tesko je izdvojiti samo jednu knjigu.. Na wattpadu ima dosta dobrih knjiga..Sve knjige koje sam dosad procitala i koje citam probudile su u meni razlicita osecanja..

14.Omiljena knjiga?

-Takodje ne mogu izdvojiti omiljenu knjigu.. Jer svaki pisac prikaze svoju knjigu na poseban nacin.

15.Volis li da citas?

-Da,obozavam.

16.Kojim slavnom osobom si opcinjena?

-Lee Jung Suk

17.Koje boje ti je kosa?A oci?

/

18.Omiljena zivotinja ti je?Imas li kucnog ljubimca?

-Panda.. Da, imam.

19.Zaljubljena si?

-Nisam

20.Reci bilo sta o sebi.

-Volim da pisem i citam, kao sto sam vec rekla. Volim da slusam muziku.. Iskreno ne prodje ni dan da je ne slusam.. Volim da gledam serije i filmove...Hmm pa sta jos da kazem.. Druzeljubiva sam i komunikativna.. :)

21.Da li je novac bitan u zivotu?

-Ako mene pitas za mene toliko i nije bitan jer sreca nije u novcu, sreca se ogleda u drugim stvarima.Ali nazalost novac nam je neophodan.. Tako da u sustini jeste bitan..

22.Omiljena drzava i grad?

-Nemam omiljenu drzavu niti grad jos uvek..

23.Ako volis fudbal,za koga navijas?

/

24.Omiljena muzicka grupa?

-EXO

25.Koje jezike vec znas?A koje bi naucila?

-Znam engleski, srpski i pomalo korejski... Volela bih da naucim Ruski.

Danas sam saznala mnogo razlicitih stvari o Mariji,sutra bih o nekome drugom..:)

Hvala i idemo uskoro dalje ♥ Saljite mi vase predloge,verujem da postoji neko koga zelite upoznati bolje.

Pitanja za pisce ♥Where stories live. Discover now