~♥~
Hvala Jo_Go1 bilo je divno saradjivati sa tobom.
Ona pise vise prica,meni se sve svidjaju.Svaka je posebna na svoj nacin.Ako zelite mozete ih naci na njenom profilu i ostavite vote i kom.
Molim vas veliki pozdrav za nju,mozda je bas ona buduca zvezda.
*Na pitanja koja ne zelite,ne morate odgovoriti.Niko nije primoran*
~~~~~~~~~~~~~~~~
1.Kako se zoves?
-Jovana Petković
2.Koliko godina imas?
-14 (skoro 15 godina)
3.Ides u osnovnu ili srednju skolu?
-Osnovnu (8.razred)
4.Maternji jezik ti je?
-Srpski
5.U kojoj drzavi zivis?
-Srbija
6.Omiljeni sport?
-Kosarka
7.Omiljeni igrac sporta koji volis?
- Ima ih stvarno puno i takoreci vezana sam za svakog igraca reprezentacije Srbije i Crvene Zvezde,ali ispred svih tu je moj Milos Teodosic
8.Treniras li ti nesto?
-Kosarku
9.Od 1-10 koliko volis da pises?
-Uff zavisi od raspolozenja,ali uglavnom 10.
10.Kako si saznala za wattpad?
-Otkrila sam profil Paula Coelha inace jednog od mojih omiljenih pisaca i pocela sam da citam.
11.Zasto pises?
-Uglavnom ni sama ne znam, jer pre nisam volela da pisem, ali kada sam otkrila da imam talenta, to je postalo nesto sto me opusta.
12.Kako si se osecala kada si objavila prvi deo svoje price?
-Ne mogu bas najbolje da se setim, jer ne sesam se tasno ni naziva moje prve price(davno sam je obrisala sa svog profila), ali sigurna sam da mi nije bilo svejedno.
13.Omiljena prica na wattpadu?
-Huh... Tesko pitanje, ima mnogo prica koje su mi prirasle za srce i nemam omiljenu i verovatno kada bi sada lupila neku do sutra bi se setila makar jos 10 njih koje jednako volim.
14.Omiljena knjiga?
-Definitivno Alhemicar od Paula Coelha. Svima je preporucujem.
15.Volis li da citas?
-Obozavam.
16.Kojim slavnom osobom si opcinjena?
-Moja Shakira, naravno.
17.Koje boje ti je kosa?A oci?
-Kosa mi je prirodno braon, ali pošto sam je ofarbala sada je crvena. Oci mi imaju neobicnu zelenu boju, pa svaki put kada upoznam nekog on se prvo divii čudi mojim ocima.
18.Omiljena zivotinja ti je?Imas li kucnog ljubimca?
-Volim pse i imam zenku haskija koja se zove Adasa.
19.Zaljubljena si?
-Zavisi kako se uzme... Po mojoj definiciji ljubavi zaljubljena sam samo u svoju Crvenu Zvezdu.
20.Reci bilo sta o sebi.
-Devojka kojoj je primarna funkcija da luta po Beogradskim ulicama.Opcinjena basketom i Crvenom Zvezdom.Zivim od smeha i zivim daleko od ove planete u svetu koji sam skrojila po svojoj meri. Plasim se stvarnosti pa radije sanjam.
Volim scensku i vizuelnu umetnost, odnosno glumu i clan sam jednog beogradskog amaterskog pozorista.Najvise na svetu volim svoju zemlju. Imam sposobnost da se izdvajam od svih.Ponosna sam, tvrdoglava, uvek teram inat i guram po svome.
21.Da li je novac bitan u zivotu?
-Po nekom mom licnom mišljenju, grubo receno, novac je sranje oko kog se vrti svet i vrlo je bitan,ali ne najbitniji, postoji mnogo drugih puteva ka sreci koji nam stoje pred nosom,ali ih ne vidimo.
22.Omiljena drzava i grad?
-Glupo mi je da kazem Beograd i Srbija jer je to ''moje mesto'', ali obozavam Rusiju i Moskvu
23.Ako volis fudbal,za koga navijas?
-Nisam neki ljubitelj fudbala, vise volim kosarku, ali navijam za tri kluba:Crvena Zvezda, Olympiakos i Spartak Moskva.
24.Omiljena muzicka grupa?
-Beogradski Sindikat.
25.Koje jezike vec znas?A koje bi naucila?
-Znam srpski, ruski, engleski i pomalo ucim grcki, a volela bih da naucim spanski.
Danas sam takodje naucila raznih stvari o Jovani,sutra bih o nekome drugom. :)
Hvala i idemo uskoro dalje ♥ Saljite mi vase predloge,verujem da postoji neko koga zelite upoznati bolje.
ESTÁS LEYENDO
Pitanja za pisce ♥
De TodoRazmisljala sam puno o ovome i pokusala sam da nadjem neke intervjue sa piscima,ali nazalost ljudi koji su vec to poceli da pisu su uglavnom prestali ili slicno.Tako da sam resila da ja napravim ovu tako reci knjigu.