#5.Foptica1805

212 33 3
                                    

~♥~

Hvala Foptica1805 bilo je divno saradjivati sa tobom.

Ona cak pise 3 price,ni jednu nisam citala.Ali odmah cim nadjem vremena citacu ih,tako da i vi znate sta vam je za ciniti.Ako zelite idite i procitajte,uvek postoji neko ko bi nesto da cita a ne zna sta.Ostavite vote i kom ako vam se svidelo.

Molim vas veliki pozdrav za nju,mozda je bas ona buduca zvezda.

*Na pitanja koja ne zelite,ne morate odgovoriti.Niko nije primoran*

~~~~~~~~

1.Kako se zoves?

-Hermina Stefanović

2.Koliko godina imas?

-17

3.Ides u osnovnu ili srednju skolu?

-Idem u srednju skolu, gimnazija

4.Maternji jezik ti je?

-Hrvatski

 5.U kojoj drzavi zivis?

-Hrvatskoj

6.Omiljeni sport?

-Iskreno ne pratim bas niti jedan sport, ne privlaci me to bas previse.

7.Omiljeni igrac sporta koji volis?

-Nemam ga :)

8.Treniras li ti nesto?

 -Bila sam na puno operacija, tako da nisam bas imala priliku se baviti sa necim posebnim.Tako da se bavim samo pisanjem, crtanjem i tu i tamo pjevanjem

9.Od 1-10 koliko volis da pises?

-10, definitivno

10.Kako si saznala za wattpad?

-Pa prije sam svoje price slala na razne stranice na Facebooku kako bi objavili. Svi bi rekli kako će procitati ali nikada ustvari nisu nasli vremena ili nisu htjeli. Tako da sam bila napravila svoju stranicu i pocela sam objavljivati pricu.

Na kraju je jedna cura u komentar dala link svoje price i molila da procitam. Otvorila sam i to je bilo na Wattpadu. Po malo sam se ucila na njega, svidio mi se i napravila sam svoj profil.

11.Zasto pises?

-To je jedina stvar gdje realnost mogu ostaviti sa strane i mogu stvoriti neki svoj svijet.Tako izrazavam svoje osjecaje, zelje i sl. Pronasla sam se u tome i to me makne od stvarnosti koja iskreno i nije bas predivna.

12.Kako si se osecala kada si objavila prvi deo svoje price?

-Normalno. Objavljivala sam radi sebe. Naravno, uvijek postoji ona trema hoce li se svidjeti, ali kada bi i dobila neku kritiku prihvatila bi je jednako kao i pohvalu. Pisem prvenstveno radi sebe, a onda tek radi drugih.

13.Omiljena prica na wattpadu?

-Ima toliko dobrih prica i tesko mi je odvojiti sada. Uglavnom kao i svi citam After i odusevljena sam, ali pored toga citam pricu koju pise moj decko. Dogovorili smo se da cemo oboje napisati kako je sve pocelo sa nama tako da on pise svoju perspektivu, a ja svoju pa uz malo srece, pretvorit cemo to u jednu knjigu.

14.Omiljena knjiga?

-Znam da je cudno, ali uzasno volim knjigu 'hamlet' i dramu 'kad umire glumac'. To su starije knjige, ali su mi odlicne. Od ovih novih volim apsolutno sve knjige koje je napisala Sylvia Day

15.Volis li da citas?

-Obozavam

16.Kojim slavnom osobom si opcinjena?

-Pa nema sad neka slavna osoba za kojom sam luda. Nisam jedna od onih cura koje se vezu za glumce, pjevace i slicno.

17.Koje boje ti je kosa?A oci?

-Sve je smedje haha

18.Omiljena zivotinja ti je?Imas li kucnog ljubimca?

-Pas. Imam psa koji se zove Arta i pticu Rikija.

19.Zaljubljena si?

-Zaljubljena i sretna u vezi vec skoro godinu dana :)

20.Reci bilo sta o sebi.

-Vecinu svojeg dijetinjstva sam provela u bolnici jer sam kao mala ( 3 godine) imala karcinom,kasnije je doslo do skolioze i sl. BIla sam na 19 operacija i sada me napokon ceka zavrsna. Zivim za citanje i pisanje. Najvise od muzike volim slusati rock.Zelja mi je upisati Psihologiju i nastaviti sa pisanjem.

21.Da li je novac bitan u zivotu?

-Nazalost zivimo u svijetu gdje sve gledaju kroz novac, ako da po tome je. No meni osobno, novac je zadnja rupa na sviralu.

22.Omiljena drzava i grad?

-Huuh to je tesko. Zelja mi je otici u Pariz i na Cubu haha

23.Ako volis fudbal,za koga navijas?

-A ono, dobar je. Mozda nikada niste culi ali eto navijam za Hajduk (To me tata zarazio) ahaha

24.Omiljena muzicka grupa?

-Pa ima ih vise ali medjuu prvima su AC DC, Guns 'n Roses, Bon Jovi itd..

25.Koje jezike vec znas?A koje bi naucila?

-Engleski, nesto malo njemačkog haha. A voljela bi Spanjolsi nauciti, Talijanski.. Ma sve jezike jer mi je to prefora haha

Danas sam  naucila raznih stvari o Hermini ,sutra bih o nekome drugom. :)

Hvala i idemo uskoro dalje ♥ Saljite mi vase predloge,verujem da postoji neko koga zelite upoznati bolje.

Pitanja za pisce ♥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora