•Unconditional love

3.4K 107 30
                                    

~Laura'dan~
Gözlerim doldu hemen ordan ayrıldım
Arkamdan harry sesleniyordu"hey laura nereye?" o an hiç bir şeyi umursamadan ağlayarak astronomi kulesine gittim.
-İçimden-
Neden beni sevmiyorsun draco, çok mu çirkinim? Cho'dan ne farkım var???
Bi an arkamda biri olduğunu hissettim.

~Draco'dan~
Bi an sinirle cho'yu öpmüştüm off sırf laura'yı kıskandırmak için böyle bi şey yaptım hemen ayrılıp etrafa baktım laura yoktu... hemen çıktım ordan arkamdan cho sesleniyordu"hey draco nereye?" O an hiç bir şeyi umursamadan Laura'yı aramaya başladım. Her yeri aradım yoktu en son astronomi kulesine geldim , ağlama sesleri geliyordu biraz daha ilerlediğinde bu Laura'ydı...

~Laura'dan~
arkamda biri hissettim sonra konuşmaya başladı.
•X:Hey Laura neden ağlıyorsun.
-bu draco'ydu...
•Laura:Sanki çok umrunda...
•Draco:Evet umurumdasın şimdi nedenini söyle
Daha fazla uzatmanın anlamı yok hislerimi açmamın tam vakti. Derin bi nefes alarak:
•Laura:Çünkü seni seviyorum bunu artık saklamamın anlamı yok , dalga geçersen de anla-
•Draco:Bende seni seviyorum Laura:)
•Laura:ne?
•Draco:Evet hareketlerimden anlamadın mı? Duygularımı bastırmaya çalıştım ama olmadı bugün de sinirden cho yu öptüm çünkü seni başkalarıyla görmeye dayanamıyorum "derin nefes alarak , sessizce"aptal gibi duyularımı sana söylemedim özür dilerim...
•Laura:Sorun değil seni seviyorum:)
Göz yaşımı silerek
•Draco:Bende seni seviyorum:)öhm o zaman benimle çıkar mısın güzel bayan?
•Laura:Tabii ki yakışıklı bayım:)

Yaklaşarak beni öptü ağağağ çok narin ve güzel öpüyordu her zerresine aşığım bu adamın... sonra bir elimi omzuna dayadı kendi elini de belime koydu , öbür elimizi de birleştirdi ve dans etmeye başladık biraz sonra iki elimi de boynuna dolayarak kafamı göğsüne dayadım ve kokusunu içime çektim.

•Draco:Bana hiç daha önce hissetmediğim bi şeyi hissettiriyorsun laura...koşulsuz sevgi.
Seni tüm gecelerden ve gündüzlerden daha çok , bütün okyanuslardan ve gökyüzünden daha derin seviyorum...
-Gözümün dolduğunu hissettim.
•Laura:Bende seni çok seviyorum:)
(Burayı the originals'dan çaldım çaktırmayın ehehe).

●Okuyan ve oylayan herkese teşekkür ederim<33

ғɪʀsᴛ ʟᴏᴠᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin