Mattheo:NOLUYOR BURADA!?
Hemen Draco'yu ittim.
Laura:A-anlatabilirim, bu gerizekalı beni zorla öptü!
Draco:Sende karşılık verdin!
Laura:Ne yaptığımı şaşırdım bi an!Senin yaptığın tacize gir-
Dememe kalmadan Mattheo, Draco'ya yumruğu geçirmişti. Hemen onu tuttum ama nafile Draco'nun içinden geçti.
Mattheo:Iyi mısın bebeğim.
Diyip dudaklarımı eliyle silip beni öpmeye başladı.
Mattheo:Bu piçin izleri kalmasın güzel dudaklarında:)
Gülümsedim ve ordan ayrıldık draco yerde acı çekiyordu, yanına blasie ve bi kaç arkadaşı geldi sonrasını görmedim.Mattheo beni yatağa bırakıp kollarıyla sardı ve uyudu, bende uyumaya çalıştım ama yapamıyordum çünkü her dakika aklımda Draco'nun dedikleri ve beni öpüşü geliyordu. Ona bilerek karşılık verdim çünkü ona hâlâ aşığı- hayır hayır aptallaşma Laura senin bir sevgilin var ve onu seviyorsun. Ne yani 2 kişinin arasında mı kaldım? Hayır hayır ben o kadar kızlardan olamam. Mattheo ile mutluyum.. ya Draco'nun dedikleri doğruysa? Aman banane şimdi mı gelmiş aklına söylemek. Bunları düşünme Laura yat hadi...
Diye düşüne düşüne en son uyudum.
...
Gözlerimi açtığımda Mattheo yanımda yoktu, oturur pozisyona geldim. Içeri biri girdi..Mattheo. Ya ben bu çocuğu asla hak etmiyorum, bana yemek getirmiş:))
Mattheo:Seni yormak istemedim hayatım o yüzden bugün yemeğimizi burda yiyoruz. Uçak geliyor ham yap öansndc.
Laura: Ben büyüdüm anneciğim ösndc
Mattheo:Benim gözümde hâlâ bebeksin.
Güldüm ve yemeğimizi yemeye başladık.
Laura: Matt teşekkürler bu arada:) Seni asla hak etmiyorum...
Mattheo:Bebeğim bu sözler sana hiç yakışmıyor! Asıl ben seni hak edecek ne yaptım:)
Diyip yanağımı öptü. Sohbet ederek yemeye devam ettik
...
1 hafta geçti Mattheo ile ilişkimiz mükemmel gidiyordu, Draco'nun dedikleri hâlâ aklımdaydı. Ha bu arada Harry'e gelirsek, takıntılı piskopat beni unuttu sonunda-yani öyle umuyorum.
Sınıfa ilerlerken Draco'nun Harry'i köşeye geçirmiş olduğunu gördüm ve gizlice onları dinlemeye başladım. Draco dişlerini sıkarak konuşmaya başladı;
Draco: Artık her şeyi itiraf edicek mısın! Dediğini yaptım Laura benden gitti! Bari gerçeği bilsin de düşman kalmayalım aptal pottah!
Harry: aslında haklısın Malfoy, ama böyle bir iyiliği neden sana yapıyım ki?
Draco: EĞER GERÇEĞİ SÖYLEMEZSEN BU OKULU SANA DAR EDERIM, ÇOK CIDDIYIM!
Harry: Senden korkan senin gibi olsun!
Diyip onu itip gitti.
Ne yani şimdi hepsi doğru muydu?
Draco sırf benim için mi böyle yaptı...