•Camping adventure

2.5K 75 20
                                    

~Sabah~
Draco:Günaydınn güzelim.
Laura:Günaydınn.
Dedim ve yanağını öpüp yataktan kalktım fakat üstümde sadece iç çamaşır olduğu için biraz utanmıştım.
Draco:Utanma gerek yok sevgilim dün gece yeteri kadar gördüm:)
Laura:Sus draco!
Sırıtarak o da kalktı hazırlandı, odamdan kıyafetlerimi alıp bana verdi giyindim ve kahvaltıya indik.

Kahvaltı yaparken Harry sürekli bana bakıyordu , draco'nun görmemesi için dua ettim neyseki görmedi. Derslere girmiştik son ders gryffindor ileydi, sınıfa geçtik  daha hoca gelmemişti harry yine sürekli bana bakıyordu ama bu sefer draco fark etti...
Draco:Önüne dön Pottah!
Harry:Kes sesini Malfoy
Draco:huhuu şuna bak sen "diyip üstüne yürüdü , harry de onun üstüne yürüdü hemen ayağa kalkıp onların arasına girdim.
Laura:Birbirinize zarar vermek için ilk  önce bana zarar vermelisiniz!
Ikisi de yerlerine geçti dersler bitmişti yemeğe indik.
Pansy:Çocuklar yarın gezi varmış duydunuz mu? Haftasonunu orda geçiricekmişiz .
Laura:Pansy sende her şeyden haberdârsın ahhshwhshxc
Draco:Harbi ya hem ne gezisi bu?
Pansy:Kamp gezisi tabii ki başka ne olucak bizi 5 yıldızlı otele götürecek halleri yok ahsbwhwhshxc
Hepimiz kahkaha attık.

~Kamp zamanı ~
Kamp alnına gelmiştik her çadırda iki kişi kalıcakmış ,ben tabii draco'yla  kalıcam . Çadırlara yerleştikten sonra prf. Snape bizi gezdirmeye başladı.
Snape:Sakın bi yere ayrılmayın ve beni takip edin.
Blasie:Off çok sıkıcı bu adamın her dediğini yapmak zorundamıyız!
Laura:Hayır değiliz , bence kimse bizi fark etmez başka bi yerlere gidebiliriz.
Draco:Aslında süper olur.
Kalabalıktan uzaklaşarak bi göl kenarına gittik.
Laura:Hadi yüzelimmm
Blasie:Saçmalayın sırılsıklam olucaz.
Laura:Kimin umrunda "diyerek draco 'yu çekiştirdim. Pansy'de aynı şekilde Blasie'yi. Üstlerimizle göle girdik , ben pansy 'e su atarken biri beni arkaya doğru çevirdi bu draco'ydu tabii sonra öpüşmeye başladık cidden ıslak dudaklarımızla öpüşmek çok daha iyiymiş :D hava kararmaya başladığında gölden çıktık fakat ıslak kaldığımız için çok üşüyorduk.
Draco bana sarıldı.
Laura:Sevgilim ikimizde ıslağız sarılmanın bi anlamı yok"titreyek konuşuyordum çünkü donuyordum."
Draco:Olsun ,sevgilime sarılamaz mıyım?
Pansy:Hasta olursam senden bilirim Laura.
Laura:Sende girmeseydin göle Pansy.
Draco:Sevgilim haklı susun.
Pansy:Ayy yemedik sevgilini habshxhc.
Hava iyice karamıştı bizde çoktan kurumuştuk.
Blasie:Hadi gidelim hava karardı.
Yola koyulduk fakat hiç bi yerde bulamadık onları.
Draco:Siktir napıcaz?
Pansy:Telefon da çekmiyor.
Sonra arkamızdan biri geldi...

Okuyan ve oylayan herkese teşekkür ederim aşklar <33

ғɪʀsᴛ ʟᴏᴠᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin