Davetsiz Misafir

24 1 0
                                    

Ertesi gün kalktım duş aldım evdeki çalışanlar izinliydi.Okula gittiğimde dersin başlamasına 10 dakika vardı hemen sınıfa girdim ve yerime oturdum.

'Günaydın'

diye bi ses duyup baktığımda ozanı gördüm hiç cevap vermedim sonra tekrar konuştu.

'Sana diyorum Günaydın varis'

"Günaydın"

'Yarışları seviyorsun galiba'

"Evet" dedim ardından hoca içeri girdi ders matematikti hiç sevmezdim ismail hoca herkez yanındaki arkadaşıyla uzun bi süre beraber benim vereceğim soruları yapıcak dediğinde lanet ettim zaten dersi sevmem bide ozanla beraber hic sanmıyorum. Neyse bi şekilde hallettik tabi son ders gelmişti çıkışta direk eve gittim yanımda esrada vardı akşam evde kendi aramızda parti vericektik.Birden kapı çaldı esra actiginda karşımızda emir ve ozan vardı.

"ne oldu" emir cevap verdi.

'ozan cok içti kapının anahtarını galiba evde unutmuş en yakın sendin bizde buraya geldik' dedi.

"Neyse misafir odasını hazırladım" dedim gerçi almaya niyetim yoktu ama esra ısrar edince dayanamadım aldım. Odama çıktım yatağa yattım ardimdan kapı açıldı ve yanıma biri oturdu bana sarılınca arkamı döndüm oda ne karşımda ozan.

"burda ne işin var"

'mızmızlanmada yat '

dedi ve beni iyice kendine sardı. Ertesi gün beraber okula gittik emir kendi arabasıyla gelmiş esra onun yanına bindi bende mecbur kaldım benim arabama ozanla birlikte bindik.Okula vardığımızda herkez bize bakıyordu.Ders başlamadan önce kantine indim beni gören herkes fısır fısır bişeyler konusuyolardı.Ne olduğunu bi türlü anlamadım kantinden kendime soğuk bi ice tie aldım sınıfa çıkıyodum ki esra yanıma geldi ve "okulda ki herkes ozanla senin sevgili olduğunuzu söylüyor:"dedi.

YENİ AŞK♥♥♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin