NEDEN OLMASIN 2

17 0 0
                                    

Cift olmuştuk cok güzel degilmi ama.

Sabah güneş ışıklarıyla uyandım direk banyoya girdim kısa bi duş aldım ardından odama gidip saat e baktım daha okula bir saat var oyüzden de üstümü giyindim uzun siyah saçlarıma maşa yaptım kalın bir aylaynir ve rimel sürdüm son olarak bordo rujumdan hafif sürdüm.saat yaklaştığı icin evden çıktım.

OZANDAN

Bana sarıldı ardından bende onu öpmeye başladım bana karşılık verincr başta çok şaşırdım ama sonra anladım ki oda bana karşı birseyler hissediyo.
Sabah okadar mutlu uyandım ki anlatamam.hemen banyoyagirdim kısa bir duş alıp çıktım üzerime beyaz dar gömleğimi giydim saçlarıma şekiller verdikten sonra okula gitmek için evden çıktım.

okula vardığımda Otoparklar nurun arabasını goremeyince daha gelmediğini anladım.Bir sure sonra 15 dakika fala anca geçmişti nurun arabası göründü. arabadan indiginde kalakaldim dudaklarını dolgun gösteren bordo bir ruj kalın bir göz Makyajı yapmıştı ve hayranı olduğum gözleri ortaya çıkmıştı. ben ona bakakalmistim bir an yanimda bir gölge belirdi.kafami çevirip baktığımda nurda bana baktı.o dolgun dudakları gözüme çarptı öpmemek için kendimi zor tuttum derken tam o sırada zil çaldı bizde el ele okula girdik.

aslında başta onunla sadece oyun oynamak için öylesine takılacaktım ama galiba ben bu kıza âşık oldum.Evet evet ben kesin nura aşık oldum...

YENİ AŞK♥♥♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin