"herkes sizin sevgili olduğunuzu söylüyor"dedi esra çok sinirlendim hızla sınıfa çıktım sınıftaki herkesi dışarı çıkarması için esraya bi bakış attım beni hemen anlamış olucakki siniftakilerle beraber dışarı çıktı sınıfta ozanla başbaşa kaldık.Ozan bana 'ne oldu'der gibi bakıyodu.Hemen pat diye konuya girdim.
" herkes bizim sevgili olduğumuzu dusunuyormuş" dedim başta alamamış gibi yaptı sonrada pişkin pişkin sırıtarak 'neden olmasın' dedi.
"saçmalama"
'güzel bi fikirmiş sen ve ben düşünsene' dediginde bende ipler koptu.
" saçmalama düşüncesi bile midemi bulandırıyor"
' hop hop ağır ol bakalım sadece bi oneri seninle bi anlaşma yapalım'
" neymiş o anlaşma"
'benim sevgilim olacaksin'
"asla..."
'sakin ol sadece herkes öyle bilecek ne dersin'
"tamam ama sadece rol amaçlı"
' tamam hadi sınıftan çıkalım'dedi kapıya doğru gittim tam kapıyı açıcaktım bi anda elimi tuttu 'ne yapıyorsun' der gibi baktım bana 'rol' dedi bende bişey demeden elini tuttum ve sınıftan dışarı çıktığımızda herkesin gözü üstümüzdeydi bi anda durdu kulağıma egildi 'madem rol yapıyoruz gerçek olmalı' dedi ve dudağıma bi anda kendi dudaklarını bastırdı öpüşürken bende ona karşılık verdim.Herkes bize ağzı açık baka kaldı. Derse gireceğimizde beni sınıfın ortasında tekrar öptü hicbirsey demeden sıraya oturduk ardından dayanamayıp sordum.
"buda mı rol gereğiydi" dedim
' Hayır bu rol gereği değildi' dediginde bi a kalakaldim sonra " niye böyle bişey yaptın" dedim.Hic bir şekilde rahatını bozmadı öküz herif insan bi cevap verir dimi ama.Zil calinca sıradan kalkicaktim bizim arkilerin yanına ama bi el bilegimden tuttu ve tekrar sıraya oturmami sağladı beni tutan kişiye baktığımda ozanı gördüm. 'SENİ SEVİYORUM' dedi bi an ne olduğunu anlamadım.
Bana
Seni
Seviyorum dedi.
"ne" diyebildim sadece çünkü bi an beynim ve kalbim durdu.
'SENİ SEVİYORUM' dedi tekrar o an ona sarılmak geldi icimden ve bende öyle yaptım ona sarıldım oda bana sarıldı beni kucağına otutturdu ve öpmeye başladı bende ona karşılık verdim.Cok güzel nir çift olmuştuk...