" biraz konuşalım mı?"
"tamam" eve girdik beraber.
***********************************
Eve girdik ortalık çok sezsizdi bu sessizlik pek hoşuna gitmedi o da sıkıldı galiba."bak nur tamam başta herşey birer oyundu ama seni ilk öptüğüm gün hatirliyosun dimi işte o gün seni öperken öyle bir şey hissettim ki anlatamam sanki sana bağlandim sonrasında sürekli seni düşünür oldum nur ben.....seni çok seviyorum dün düşündüm buna eminim."
uzun bi süre ne diyeceğimi düşündüm o da benden olumlu bir cevap bekliyodu biliyorum tam gitmek için kapıya doğru gitmişti ki anlatmaya başladım.
"ozan tamam başta herşey oyundu evet ama sanki o gün dudaklarinla beni kendine mühürledin kokunu duydukca herşey duruyo benim icin sanki uyuşturucu gibisin benim için sana bagliyim sen den kopamiyorum bende bu oyunun gercek olmasını istiyorum.ben de seni...çok seviyorum. "
önce biraz bekledi galiba şoka girdi sevgilim ama yazık buna hemen dudaklarına kısa bi öpücük kondurdum ama sanki daha çok şok oldu halbuki ben onu ayilmasi için yapmıştım.bu sefer o benim dudaklarima yapisti başta masum olan öpüşmemiz gittikçe daha da ateslendi beni kucağına aldi ve yukarı odama gitmeye başladı.
sırtım da hissettiğim ellele ozan'nin ellerinin badimi çıkardığını anlamistim sahi biz ne ara soyunmustuk yada o beni soymuştu ben böyle düşünürken ozan çoktan sudyenimin kopcesini acmaya çalışıyordu.
Eee sonrası malum gerisi bize kalsın...