What's wrong with you?!

257 21 14
                                    

Kapının önünde oturan Clay, yavaşça kafasını kaldırarak önünde duran kişiye korku dolu gözlerle baktı.

Kahverengi, uzun ve dalgalı saçları olan, 1.70 boylarında, kahverengi gözlü ve yüzünde ufak tefek kesikler olan kişi ona bakarak sırıtıyordu.

Clay yavaşça ayağa kalktı ve önünde ki adama doğru yaklaştı.

-" Sende kimsin? Evime nasıl girdin? "

Clay'e bakarak sırıtan kişi sahte bir şekilde somurttu ve salona doğru yürüdü.

Clay şaşkın bir şekilde onu izliyordu.

-" Sana kimsin diye sordum! Evimde ne işin var! "

"Önce biraz tanışmaya ne dersin? "

Clay hızlı adımlarla salona geçti ve tanımadığı kişinin karşısına oturdu.

- " Bana bak, ya evimde ne aradığını söyleyip gidersin ya da- "

" 'Ya da' ne? Yatağa mı atacaksın beni? "

Clay iyice sinirlenmişti.

- " Evet ama yatağa değil, Hapise. "

Koltukla oturan yabancı adam şaşırarak Clay'e doğru baktı.

" Hapis mi? Polis misin? "

Clay gülümseyerek:

-" Evet? Noldu korktun mu? "

" Hmm, aslında hayır. Polis olduğun iyi oldu, hayatım artık daha eğlenceli olucak. "

Clay derin bir nefes alıp bırakmıştı.

-" Her neyse, tanışalım demiştiniz Bayım, isterseniz tanışalım? "

" Bayım mi? Az önce nerdeyse beni öldürecek gibi bakıyordun. Ben George"

- " Ben de Clay, tanıştığıma memnun olmadım."

" Ben de çok memnun oldum, Bayım. Sanırım size aşık oluyorum, lütfen benimle sevgili olun. "

-" Hayır. Şimdi bana neden evimde olduğunuzu ve nasıl girdiğinizi söyleyin. "

" Buzdolabında yiyecek bir şey kalmadığı için markete giderken ki hislerini hatırlıyor musun? " Dedi ve sırıttı George.

-" Bunu nerden biliyorsun? Stalker falan mısın? Neden beni izliyordun? "

" Stalker mı? " cümlesini bitirmeden gülmeye başladi George.
" Yok , ben o eziklerden değilim. Bi üst kademesiyim. "

-" Nesin sen? "

" Katil. "

A Police's Murderer Boyfriend || dnf || DreamnotfoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin