Clay üstünü çıkardı ve kirli sepetine attı. George'a doğru döndü ve ona bakıyordu. Vücudunda ki çizikleri inceliyordu.
-"Nasıl oldu bunlar?"
"Bilmene gerek var mı?"
-"Evet. Söyle hadi?"
"Ufak tefek aksaklıklardan dolayı oldular diyelim."
-"Pek ufak değil gibi."
"Derin değiller aslında-"
-"Yaralarından bahsetmiyorum." Dedi ve kafasını aşağıya doğru eğdi.
"Ne?"
-"Bu kadar masum davranmasan mı?"
"Ben mi masum davranıyorum? Kaç gündür 'Gay değilim ben!' diyip duruyordun ama şu an benimle çıplak bir şekilde banyodasın."
-"Gay değilim diyorum çünkü değilim. Biraz eğlence lazım." diyerek George'a biraz daha yaklaştı Clay.
"Beni oyuncağın olarak mı görüyorsun?"
-"Bilmiyorum."
"Ne-"
George sözünü bitiremeden Clay George'un dudaklarına yapışmıştı. Sıcak buharlı odada öpüşürken nefes almak zorlaşıyordu. George Clay'i daha sıkı sarılıp öpmeye başladı.
Bir süre öpüştükten sonra George Clay'in sikini elleriyle kavradı. Biraz eğildi ve Clay'in sikini ağzına aldı. Clay zevkten hemen boşalacak gibiydi, kendini zor tutuyordu. George bunu farkedince daha sert ve hızlı bir şekilde yalamaya başladı. Clay kendini tutamadı ve George'un ağzına boşalmıştı.
-"Yut."
George yuttuktan sonra Clay ona arkasını dönmesini söyledi. Banyodaki lavabonun yanındaki dolaptan kayganlaştırıcı aldı ve hem George'a hem de kendisine sürdü.
"Banyonda neden kayganlaştırıcı var?"
-"Özel durumlar."
Clay yavaşça George'un boynunu öperken arkasına girmeye çalışıyordu.George her ne kadar sessiz olmaya çalışsa bile inlemeleri banyoda yankılanıyordu.
"Yavaş ol lütfen."
-"Bakarız." dedi ve hızlıca George'un içine girdi.
"Ahh, d-dur." dedi George. Artık zevkten ve acıdan dolayı ağlıyordu.
-"Hm? ne diyorsun anlamıyorum?" diyerek daha da hızlanmaya başladı Clay.
George artık kendini tutamıyor, inlemeleri bütün odayı dolduruyordu.
Clay kendini durduramayıp George'un içine boşalmıştı.George çok yorgundu,her yeri ağrıyordu.
-"Kendini temizle, odaya geç."
"T-tamam.."
1 saat sonra:
George kendini güzelce temizledi ve üstünü giyindi. Hala her yeri ağrıyordu. George banyosunu yaptıktan sonra Clay girdi ve yıkandı. İkiside temiz ve giyinik bir şekilde salonda oturuyorlardı.
-"Nasıl da ağladın ama?"
"Canımı yaktın.."
-"Zevk almadın yani?"
"Almadım!.."
-"İyi, bir dahakine daha sert olurum o zaman."
"HAYIR!"
"Bu arada seninki kaç cm ya?"
-"Yediğin şeyin boyunu mu merak ediyorsun?" dedi ve güldü Clay
"Evet."
-"Gel ölç."
"Yook, istemez!"
-"27 cm"
"Mhm, güzelmiş"
-"Tabii."
Hehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Police's Murderer Boyfriend || dnf || Dreamnotfound
FanfictionPolis olan Bay Clay, kendisine katil oldugunu aciklayan Bay George ile bir anlasma yapar ve olaylar gelisir.