George mutfakta kettleda ki suyun kaynamasını bekliyordu. Beklerken düşüncelere dalmıştı. Aslında Clay'den ne kadar da korkmuyormuş gibi gözüksede 'Ya ifşa ederse?' diye düşünmeden duramıyordu.
Clay mutfağa girdi.
-"Su hala kaynamadı mı?"
"Yok."
-"Bir şey mi oldu? "
"Hayır sadece açım"
-"Of bende açım, sabahtan beri bir şey yiyemedim sayenizde."
"Aa iyi, sikimi yersin olmaz mı?"
-"Kes sesini homo, gay değilim ben"
"Hahaha, bu kadar emin niye konuşuyorsun ki?"
-"Bu zamana dek hiçbir erkeğe ilgi duymadım,duymuyorum"
"Birazdan bunun doğru olmadığını ikimizde öğrenicez aşkım"
-"Aşkım deme bana."
"Tamam bebeğim."
Su artık kaynamıştı. George ramenin ağzını açtı ve içine kaynamış suyu döktü,soslarını ekledi ve ağzını tekrar kapattı.
-"Neyli o?"
"Tavuklu, sever misin?"
-"Evet."
"Acıktıysan sen yiyebilirsin, o kadar da aç değilim aslında."
-"İstemez."
"Öyle olsun."
5 dakika sonra ramen olmuştu artık.George rameni bitirdi ve artık Clay'in evine gitmeye karar verdiler.
Eve geldiklerinde;
"Neden kapıyı açmıyorsun?"
-"Pardon? Burası benim evim George. Senin girmek için bir sebebin yok."
"Ne? Hani birlikte yaşıcaktık,yemek yicektik ve hatta sikişcektik?"
-"Söylediklerinin hepsini kendin hayal dünyanda kurmuşsun. Kusura bakma giremezsin"
"Hadi ama! Yaşayacak evim yok!"
-"Bu beni ilgilendiriyor mu sence?"
"Lütfen."
-"Tamam gir."
George gülümseyip hemen içeri girdi,koltuğa uzandı.Clay kapıyı kapattı ve mutfağa gidip kendine ufak bir kahvaltı hazırladı.
George mutfağa girdi;
"Şey Clay, bir şey sorabilir miyim?"-"Sor."
"Ya şey senin banyonu kullanabilir miyim? Banyo yapmalıyım. Evinde pis durmamı istemezsin sanırım?"
-"Evet istemem. Gir yap banyonu."
"Sağol aşkım"
-"Sabır."
George banyoya doğru gitti ve içeri girdi. Kıyafetlerini çıkarıp suyun sıcaklığını ayarladı. Kıyafetlerini kirli sepetine atıp yıkanmaya başladı. George'un vücudunda bir sürü çizik vardı, en azından o kadar derin değillerdi.
Clay kahvaltısını bitirmişti. Banyoya girdi.
George kapının açıldığını duyunca "NE YAPTIĞINI SANIYORSUN CLAY!" diyerek bağırdı.
-"Hm? Benimde banyo yapmam lazım. Rahatsız mı oldun?"
"Evet! Şu anda ben yıkanıyorum, çık dışarı!"
Clay George'u duvara doğru sıkıştırdı.George utançtan Clay'e bakamıyordu bile.
-"Benim evimde bana emir verebileceğini mi zannediyorsun?"
"Ah, özür dilerim ama çıkmalısın!"
-"Çıkmam için bir sebep ver."
"Utanıyorum!"
-"Geçerli bir sebep değil"
Clay de kıyafetlerini çıkarıp suyun altına girdi.
JALQNSKWMS MERHABA!!
İki yıldır yoktum, özür dilerim😭😭 Bu hikayeyi yazarken az da olsa okunacağını düşünmemiştim. Ve silmiştim wattpad'i. Şuan ise bu hikayenin kurgusu hakkında kendim yazmış olmama rağmen en ufak bir bilgim yok. Kendim yeni bir kurguyla devam ettireceğim, korkmayın hikayenin tamamı değişmeyecek. Sadece sonu değişir büyük ihtimalle çünkü hatırlamıyorum. Bunu söylememin sebebi ise eğer bu ve sonraki bölümlerde mantıksız gelirse kusura bakmayın,final ise yine hayal ettiğiniz gibi olmazsa yine kusura bakmayın😭 Yb'de görüşürüz🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Police's Murderer Boyfriend || dnf || Dreamnotfound
FanfictionPolis olan Bay Clay, kendisine katil oldugunu aciklayan Bay George ile bir anlasma yapar ve olaylar gelisir.